Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvordan spore din MIC Model 3 LR

Startet av Roman, fredag 16. juli 2021, klokken 10:06

« forrige - neste »

Kniffen

Sitat fra: EDS89 på torsdag 23. september 2021, klokken 13:07
Sitat fra: Kniffen på tirsdag 21. september 2021, klokken 16:18
Sitat fra: EDS89 på tirsdag 21. september 2021, klokken 14:12
Sitat fra: Kniffen på tirsdag 21. september 2021, klokken 13:45
Sitat fra: EDS89 på tirsdag 21. september 2021, klokken 10:22
Yep! Fått det samme. Henting av TM3 mellom 28-29 på varemessa. Men jeg har ingen sjans til å plukke opp bilen. Bedt om å kunne plukke den opp 1. oktober :D Venter på tlf fra Tesla ^^

Blir moro da iallfall :D

De er veldig opptatt av og få den ut før 1.okt pga tall!
Du kan høre om hjemlevering. Jeg får det da jeg ikke har mulighet hente den før okt

Det er egentlig ikke vårt problem i utgangspunktet. Bilen skulle egentlig vært levert i slutten av aug/ starten av Sept. Så om de ønsker å levere bilen i et annet fylke så får være. Men jeg skal være der og sjekke at karosseriet er hel uten riper etc. satt av hele neste helg til polering og sette på xpel folie på utsatte sider + masse dingser som skal installeres :D

Får håpe Tesla er imøtekommende og det ordner seg for deg. Jeg fikk hvertfall blankt nei på og hente etter kvartalslutt, men de kunne fikse hjemlevering slik at bilen venter på meg når jeg kommer hjem

Tesla skal ha for å være selvgode når det gjelder å kunne hente bilen. Fikk som ikke mulighet for å hente bilen 1. oktober. De bestemte tidspunkt 28 og hvis den ikke hentes. Så går bilen til noen andre.
Så jada, dette var ikke bare bare med deres kundeservice!

Det var det jeg sa🥲 men hør om mulighet ang hjemlevering

EDS89

Sitat fra: Kniffen på torsdag 23. september 2021, klokken 13:27
Sitat fra: EDS89 på torsdag 23. september 2021, klokken 13:07
Sitat fra: Kniffen på tirsdag 21. september 2021, klokken 16:18
Sitat fra: EDS89 på tirsdag 21. september 2021, klokken 14:12
Sitat fra: Kniffen på tirsdag 21. september 2021, klokken 13:45
Sitat fra: EDS89 på tirsdag 21. september 2021, klokken 10:22
Yep! Fått det samme. Henting av TM3 mellom 28-29 på varemessa. Men jeg har ingen sjans til å plukke opp bilen. Bedt om å kunne plukke den opp 1. oktober :D Venter på tlf fra Tesla ^^

Blir moro da iallfall :D

De er veldig opptatt av og få den ut før 1.okt pga tall!
Du kan høre om hjemlevering. Jeg får det da jeg ikke har mulighet hente den før okt

Det er egentlig ikke vårt problem i utgangspunktet. Bilen skulle egentlig vært levert i slutten av aug/ starten av Sept. Så om de ønsker å levere bilen i et annet fylke så får være. Men jeg skal være der og sjekke at karosseriet er hel uten riper etc. satt av hele neste helg til polering og sette på xpel folie på utsatte sider + masse dingser som skal installeres :D

Får håpe Tesla er imøtekommende og det ordner seg for deg. Jeg fikk hvertfall blankt nei på og hente etter kvartalslutt, men de kunne fikse hjemlevering slik at bilen venter på meg når jeg kommer hjem

Tesla skal ha for å være selvgode når det gjelder å kunne hente bilen. Fikk som ikke mulighet for å hente bilen 1. oktober. De bestemte tidspunkt 28 og hvis den ikke hentes. Så går bilen til noen andre.
Så jada, dette var ikke bare bare med deres kundeservice!

Det var det jeg sa🥲 men hør om mulighet ang hjemlevering

Ja du sier noe der. Men jeg skal være ærlig, så er det skuffende. Men samtidig den følelsen av en helt ny bil har jeg aldri opplevd før :D Så da er det jo noe å glede seg til!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA