Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Appar, tips, videos mm

Startet av eSaab, torsdag 15. juli 2021, klokken 15:11

« forrige - neste »

eSaab

Easy Park

www.mestmotor.se/recharge/artiklar/nyheter/20210715/volvo-och-easypark-i-samarbete-betala-parkeringen-med-bilens-infotainment

Uppdateringar som kommer för Volvo cars appen
https://www.volvocars.com/no/support/topics/nyheter/xc40-recharge-pure-electric/oppdateringer-for-volvo-cars-appen

Mer info om Volvo cars appen
https://www.volvocars.com/no/support/topics/nyheter/xc40-recharge-pure-electric/vanlige-sporsmal-om-volvo-cars-appen

oivindg

Sitat fra: eSaab på torsdag 15. juli 2021, klokken 15:11
Easy Park

www.mestmotor.se/recharge/artiklar/nyheter/20210715/volvo-och-easypark-i-samarbete-betala-parkeringen-med-bilens-infotainment
Noen som har sett noe om når EasyPark-appen blir tilgjengelig for XC40 P8 i Norge? I den svenske pressemeldingen ser det ut som den er klar nå, men jeg finner den ikke i min bil ennå.
2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

oivindg

Sitat fra: oivindg på fredag 16. juli 2021, klokken 21:41
Sitat fra: eSaab på torsdag 15. juli 2021, klokken 15:11
Easy Park

www.mestmotor.se/recharge/artiklar/nyheter/20210715/volvo-och-easypark-i-samarbete-betala-parkeringen-med-bilens-infotainment
Noen som har sett noe om når EasyPark-appen blir tilgjengelig for XC40 P8 i Norge? I den svenske pressemeldingen ser det ut som den er klar nå, men jeg finner den ikke i min bil ennå.
Easypark-appen dukket opp i Play Store i bilen i går. Nedlasting og innlogging gikk fint, men jeg har ikke hatt tid til å prøve den ennå. Jeg måtte forresten søke etter EasyPark, jeg så den ikke under "Vis alle apper".
2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

Trond Svenning

Sitat fra: oivindg på fredag 23. juli 2021, klokken 12:03
Sitat fra: oivindg på fredag 16. juli 2021, klokken 21:41
Sitat fra: eSaab på torsdag 15. juli 2021, klokken 15:11
Easy Park

www.mestmotor.se/recharge/artiklar/nyheter/20210715/volvo-och-easypark-i-samarbete-betala-parkeringen-med-bilens-infotainment
Noen som har sett noe om når EasyPark-appen blir tilgjengelig for XC40 P8 i Norge? I den svenske pressemeldingen ser det ut som den er klar nå, men jeg finner den ikke i min bil ennå.
Easypark-appen dukket opp i Play Store i bilen i går. Nedlasting og innlogging gikk fint, men jeg har ikke hatt tid til å prøve den ennå. Jeg måtte forresten søke etter EasyPark, jeg så den ikke under "Vis alle apper".
Jeg lastet ned Easypark appen i går. Fikk også prøvd den, fungerte helt perfekt. Åpnet Easypark appen på telefonen (den jeg alltid har brukt), og den var da oppdatert med den nye parkeringen jeg «etablerte» i bilappen. Parkeringen ble avsluttet automatisk ved at jeg kørte fra plassen. Bra 👍👍
Volvo XC40 Twin - MY24

oivindg

Sitat fra: Trond Svenning på lørdag 24. juli 2021, klokken 09:52
Jeg lastet ned Easypark appen i går. Fikk også prøvd den, fungerte helt perfekt. Åpnet Easypark appen på telefonen (den jeg alltid har brukt), og den var da oppdatert med den nye parkeringen jeg «etablerte» i bilappen. Parkeringen ble avsluttet automatisk ved at jeg kørte fra plassen. Bra 👍👍
Jeg fikk prøvd den i går også. Fungerte knirkefritt. Eneste jeg savner er muligheten til å se parkeringsområdene i kartet. Det ene stedet jeg parkerte i går er det fire forskjellige soner inntil hverandre. Da måtte jeg ta fram mobilen for å se hvilken sone som var den riktige. Kunne selvsagt gått ut av bilen og bort til automaten for å lese av sonenummmeret, men da er noe av vitsen borte, synes jeg.
2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA