Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny Tesla model Y Mars 2023 modell

Startet av anderspettersen@msn.com, lørdag 04. mars 2023, klokken 11:37

« forrige - neste »

anderspettersen@msn.com

Hei

Jeg skal hente ut en ny model Y nå i Mars. Jeg har ikke fått solgt min gamle bil, så kan bli nødt til å selge model Y som skal tas ut. Noen som kan være interessert?

Det følger med både sommer og vinterhjul bestilt av Tesla.

RJK

Du MÅ ikke hente den ut. Du kan avbestille den gjennom å benytte angreretten, og sånn sett kreve tilbake reservasjonsgebyret tilbakeført, så lenge du har bestilt som privatperson.

Kravet er at du angrer deg innen 14 dager etter mottak, men det er ingenting som tilsier at du ikke kan angre før du har hentet ut bilen, jmf angrerettsloven.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Erik1112

Du kan kjøpe min y lr hvit med vinter og sommer for 256000kr kjørt 12743km ved rask handel og forskudd

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA