Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Støy i Model S

Startet av Orake1et, torsdag 08. juli 2021, klokken 14:00

« forrige - neste »

MichaelG

Hei der. Har to Teslaer model S en 2014 og en 2015D Dekk har veldig mye å si. Kjøpte en 2014 fra Tesla med de beste og dyreste dekkene. De skiftet jeg etter kort tid fra min fru sin 2015D Tesla. Hun hadde kina dekk både for vinter og sommer bruk. Megahjul har en test på dette og det stemmer faktisk. Det var  betydelig og markant bedre i kupeen. Så har jeg en kamerat som kjøpte helt ny X100 2018. Etter en mnd skiftet han dekkene og bilen var så mye mer behagelig. Det samme gjorde han med vinterdekkene. Med stor forbedring. Snakket med en som jobbet på Tesla Rud utleieavdelingen. Han sa dekkskiftet på x75 gjorde like mye som den fullstendige lyisoleringen han tok på bilen sin. Jeg tviler ikke. Så spørs det bare om noen sverger til kjente merker?? Dette var i 2018

OlaM

En ting som kan forandre seg på noen år er jo hvordan de rammeløse vinduene sitter mot pakningene. Liten sjans, men det er jo verdt forsøket å prøve å dytte litt for å høre om det blir verre. Eller helst dra litt for å høre om det blir verre, bruk f.eks. en mobilholder med sugekopp hvis du ikke har en Pusur eller Elon-figur i vinduet.
'21 3LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA