Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hotell med god ladekapasitet, Bergen

Startet av Ellaella, tirsdag 22. juni 2021, klokken 10:28

« forrige - neste »

Ellaella

Har noen tips om et hotell der det er god tilgang til elbillading? Jeg kommer om kvelden og må lade over natten. Hotellet behøver ikke ligge i sentrum. Takknemlig for tips!

i05L0

Har gode erfaringer med Quality Hotel Edvard Grieg. Riktignok på Sandsli, litt utenfor sentrum.
2020 BMW i3 Charged Plus, 120 Ah
2021 BMW i3 Charged Plus, 120 Ah
2016 BMW i3 Charged Edition 60Ah


elbilist i Bergen

Bygarasjen har god ladekapasitet og er et godt ladested om du bruker noen av hotellene i sentrum like ved.

Ellaella

Da gjør jeg det neste gang. Takk for tips. Hotellene utenfor sentrum har stort sett bare stikkontakt- lading. Men de opplyser ikke om det på forspørsel, skikkelig dårlig oversikt.

RJK

Sitat fra: Ellaella på onsdag 23. juni 2021, klokken 21:57
Da gjør jeg det neste gang. Takk for tips. Hotellene utenfor sentrum har stort sett bare stikkontakt- lading. Men de opplyser ikke om det på forspørsel, skikkelig dårlig oversikt.

Det holder vel greit det, litt avhengig av hvor tomt batteriet ditt er, hvor langt du skal kjøre og hvor lenge du skal stå der.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

TorT

Scandic
Kokstadflaten 2

To stk Tesla 22kW. Kun stikkontakt for andre.

Mvh TorT

RJK

Nå kan vel de fleste biler lade på disse "destinasjonsladerne" til Tesla, ihvertfall så lenge de settes i legacy mode, som vel er tilgjengelig for alle å gjøre om man vet hva man gjør.

Og vet man ikke det, så får man enten søke opp på nett eller la de være, og kontakte resepsjonen eller lade på vanlig stikk.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA