Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bagasjeromsnett og nettingvegg

Startet av tromsø, mandag 14. juni 2021, klokken 13:14

« forrige - neste »

tromsø

Jeg ønsker ikke variabelt bagasjeromsgulv (som er i komfortpakke+) på bilen da det blir en ekstra plate og innfestninger som spiser litt av volumet. Men jeg trenger jo enten bagasjeromsnett eller en nettingvegg for å avdele mellom kupe og bagasje. I følger selger er det umulig å kjøpe nett eller vegg uten å ta komfortpakke+, stemmer det??

Kanskje man selv kan skru vekk innfestningene?
2014 Leaf - solgt
2020 e-tron 50

tromsø

Jeg tolker mangel på svar som at det ikke er mulig å kjøpe dette separat, trist og sært!
Går fint å gjøre det på Enyaq uten variabelt bagasjeromsgulv..
2014 Leaf - solgt
2020 e-tron 50

E-Trond

Dersom du bestiller komfort+ så monterer de sikkert festepunkter i taket til nettingvegg under produksjon.
Og det går sikkert an å fjerne innfesting nede i gulvet i etterkant og legg plata på dørken.
Det er jo lett å sjekke selv hvis du går å ser på en bil med variabelt bagasjerom.
Polestar 2  2022
Ioniq  2020

igniztion

Mente jeg nettopp så et eller annet sted at man kan ettermontere variabelt bagasjeromsgulv, så da burde det være forholdsvis enkelt å fjerne det også.

Skulle gjerne sjekket for deg, men det er litt for mye styr å demontere hundeburet for å komme til under bagasjeromsgulvet til at jeg har tid akkurat nå.
2021 VW ID.4 1st Max
2014 VW e-Up

tromsø

Ok, takk for svar!
Skal prøvekjøre GTX helgen 3-4 juli så skal sjekke litt mer nøyaktig da.
2014 Leaf - solgt
2020 e-tron 50

hELgenen

I min 1st er det to plastikkplugger i taket i bagasjerommet - aner ikke hva som er bak disse, men kan det være mulig å feste noe her?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA