Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nybilgaranti utløper snart

Startet av Elbilusikker, lørdag 12. juni 2021, klokken 11:40

« forrige - neste »

Elbilusikker

Hei. Kjøpt en 2015 tesla s p85d med utvidet nybil garanti frem til 2023, eller km passeres før evt. Har ca 20000 km igjen før den utløper.

Hva burde man gjøre/sjekke på tesla før dette går ut¿

Det er også garanti på el motor, batteri og drive unit. frem til 2023 på bilen.

Klykken

Jeg tok garantiutløpstest hos NAF. Fikset noe i understell og parkbremskalipper. Sparte noen og tredve tusen på det
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Elbilusikker

Sitat fra: Klykken på lørdag 12. juni 2021, klokken 20:24
Jeg tok garantiutløpstest hos NAF. Fikset noe i understell og parkbremskalipper. Sparte noen og tredve tusen på det

Så bra naf har det.. da blir det time der. Takk for info.👍😊

Mdah

Jeg hadde også min inne til garantiutløpstest hos NAF. De rettet det som ble poengtert og sparte kanskje 20 K eller noe. Hadde de også sjekket at frontlyktene lot seg justere hadde jeg spart 28 000 til. Det nedre justeringspunktet for lysbildet på begge lyktene mine var ødelagt/låst da Tesla skulle justere disse (Etter EU kontroll) og jeg måtte ut med blodpris til nye lykter. Vet ikke om det er kjent svakhet, men stusser litt på at begge var ødelagt/satt fast.
2015 P85D - Sportsunderstell - CCS - MCU2

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA