Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bilen er offline, restart av skjerm hjelper ikke

Startet av Bjoris, torsdag 10. juni 2021, klokken 23:57

« forrige - neste »

Bjoris

Ser at en del har måtte gå på verksted med denne feilen. Noe triks utover å trykke restart? Jeg har prøvd det tre ganger nå, bilen var også stått noen timer låst med nøkkel borte fra bilen uten at det hjalp...

Bjoris

#1
Leser om ett sikring 19 triks, får prøve det i morgen...

Men sikring 19 det var et ID3 triks og sikringsboksen i ID4 er ikke lik så blir en tlf til Møller så får vi se...

Redigert:
Ser nå at jeg har åpnet feil sikringsboks, men det som er litt rart er at F19 ikke er nevnt i instruksjonsboken så rart om det er denne som skal tas ut...

daktari

Har hatt trøbbel et par ganger siste uken, bruker den ikke hver dag, men WeConnect support meldte tilbake på mail at det var servertrøbbel. Det var vel forigår.

Håper alle kan melde feil til eposten lenket direkte i appen på siste fanen. En kontinuerlig klagestorm fører ofte til at de må jobbe med forbedringer. Sikkert lurt å sende kopi til forhandler slik at de også kan presse på. Dette funket greit med e-tron-appen som ble ganske vesentlig forbedret etterhvert.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Bjoris

Når jeg tok ut sikring 19 i 30 min og plugget i så vipps var bilen på nett igjen. Jeg spurte Møller om dette, men de ville ikke at jeg skulle gjøre det, men klart jeg sparer en halv arbeidsdag på å slippe å kjøre ned.

Vi får se nå om dette skjer igjen, det var en annen tråd her om det samme der vedkommende nevnte at det hadde skjedd når bilen stod ulåst over timer med nøkkelen borte fra bilen. Det samme skjedde med meg, glemte å låse bilen så den stod ulåst hele dagen, men jeg er litt usikkre på om det var akkurat da det skjedde, meget spesielt vil jeg si om det er dette som trigger problemet

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA