Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ekkoproblemer med Apple Car koblet til med kabel

Startet av Pourran, onsdag 09. juni 2021, klokken 13:11

« forrige - neste »

Pourran

Når jeg har min iPhone (siste iOS + testet med flere forskjellige kabler, alle originale Apple kabler) koblet til bilen og ringer via Apple Car play, så er det alltid ekko i røret hos mottager, slik at jeg blir nødt til å ringe de opp igjen når telefonen er koblet til bilen kun via bluetooth. Er det flere som har opplevd dette? I så fall hvordan har dere løst dette problemet?

EL-Veganer

Jeg har nøyaktig samme problem som du beskriver, også testet med to forskjellige modeller av iPhone.
Verkstedet var usikker, men jeg har booket en time til høsten for å gjøre full oppgradering av software i NAV unit, etter litt mailing med UVO Support. Avventer, men er plagsomt.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA