Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Følger henvisningskoden med 1500km gratis lading bilen ved salg?

Startet av Heinz, lørdag 05. juni 2021, klokken 19:50

« forrige - neste »

Heinz

Følger henvisningskoden med 1500km gratis lading bilen ved salg?

Mondeo

Vet ikke helt hva det er du lurer på?

Om du eier en bil så ha du en kode du kan dele med andre, og du får da 1500km.
Men om du kjøper en ny bil får du ikke noe gratis, med mindre du brukte koden til noen andre når du bestilte.

Om du har 1500km i "banken" og selger bilen så tviler jeg på at den følger med. Det er uansett snakk om så liten sum at det burde ikke ha betydning ved salg.

Heinz

Mente at, hvis jeg kjøper en bil som allerede har 1500km gratis superlading, om dette da følger bilen, hvis jeg kjøper den

sjokomelk

Nei. Tesla sletter "alt" når en bil overføres til ny eier i systemet deres. Skal du beholde dette må du ha bilen på selger sin Tesla-konto.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

TøddiVedder


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA