Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

oppdatere leiekontrakt med p plass eller ikke vits

Startet av linemorkongs, torsdag 03. juni 2021, klokken 19:01

« forrige - neste »

linemorkongs

Leier en leilighet uten parkeringsplass, og har fått tilbud av utleier om å kunne betale 500 kr ekstra i mnd for å få en parkeringsplass utenfor bygget. Plassen har lader som passer bra for golfen min. Har lyst til dette, men bør jeg be om å oppdaterte husleiekontrakten til refleketere dette? Eller går det fint å ikke oppdatere leiekontrakten tror dere. kanskje ingenting å si. Har avtale vi signerte med bank id når jeg flytta inn i fjor, ser lik ut som denne https://presisutleie.no/husleiekontrakt-leiekontrakt/ og andre jeg finner på nett.

Rosstopher

Ny leiekontrakt eller en separat kontrakt kun for parkeringsplassen. En eller annen form for kontakt bør du i hvertfall ha uansett hva du leier.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA