Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtigladere Oslo Skien

Startet av oStoreBil, lørdag 30. juni 2012, klokken 08:23

« forrige - neste »

oStoreBil

Hei,

Vi er i ferd med å kjøpe en Leaf, men reise ofte til Skien.

Er det noen som har rute/lade anbefalinger på denne strekningen?

Jeg pleier å kjøre via Siljan, pga bom, men med elbil er det ingen issue...

Kryten

Det er ikke noen hurtigladere i vestfold. Enda får jeg vel si, har akkurat kommet hjem med min leaf. Håper det kommer. Vet noen si det er en på foksrød men den tror jeg ikke er offentlig, desverre.

Sent from my HTC EVO 3D X515m using Tapatalk 2
Rød LEAF hentet 30.6.2012  - EL 17307

ELM327 med bryter for CAR-CAN til EV-CAN

sven erik

den på foksrød er bare til gamle psa biler men jobber med å få  den til de nye
men foreløpig er det ikke noen her  men  skal du til skien er  turen om horten moss tingen å hurtig lade i moss
du har da å en vanlig ladestasjon på den nye rasteplassen rett  før du kommet til telemark

Kryten

Har ikke vært mot skien på den nye veien enda men kjekt å vite. Har forøvrig hørt det er mulig å søke om tilskudd ved oppretting av nye ladestasjoner

Sent from my HTC EVO 3D X515m using Tapatalk 2
Rød LEAF hentet 30.6.2012  - EL 17307

ELM327 med bryter for CAR-CAN til EV-CAN

annegro

Pendler mellom Stokke i vestfold og Skien hver dag (ca 7 min hver vei).  Ønsker meg en hurtigladestasjon mellom der...... La inn et innlegg her i dag for jeg er litt forvirret på om det er eller ikke er hurtigladepunkt på den nye rasteplassen/"gategjøkkenet" sør for larvik på nye E18.......
Bor i Melsomvik i Stokke kommune.  Pendler til Skien....

sven erik

det er en vanlig lade kontakt på begge sider på den nye rasteplassem mellom skien å larvik

el-snorre

Transnova har pengene og vi jobber for å få lokalt engasjemet for saken.
De som sender meg en epost kan få epostadressen til ulike perosner for å mase på lokale politikere/fylkespolitikere. snorre@elbil.no

En hurtiglader ved handelssenteret ved avkjøringen fra E18 uten for Porsgrunn er en ideel plassering. En annen er langs E18 utenfor Holmestrand, samt utenfor Larvik langs E18
Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.
Tidligere  Peugeot Partner, ca 120 000 km

Rio

Sitat fra: el-snorre på tirsdag 09. oktober 2012, klokken 08:24
Transnova har pengene og vi jobber for å få lokalt engasjemet for saken.
De som sender meg en epost kan få epostadressen til ulike perosner for å mase på lokale politikere/fylkespolitikere. snorre@elbil.no

En hurtiglader ved handelssenteret ved avkjøringen fra E18 uten for Porsgrunn er en ideel plassering. En annen er langs E18 utenfor Holmestrand, samt utenfor Larvik langs E18

Det er jo en rasteplass (med Marché) i Vestfold også - hva med den?

Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA