Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

tesla vervepremier fra 2018/2019, noen som har fått felger?

Startet av hemi, torsdag 27. mai 2021, klokken 12:53

« forrige - neste »

hemi

Noen som fortsatt ikke har fått vervepremiene fra 2018/2019 enda? mangler stadig 1 helt hjulsett jeg ble lovet, men har bare 40 mailer i mailtråden, så ser at jeg nok ikke har vært "nok på"?

arvid44

Sitat fra: hemi på torsdag 27. mai 2021, klokken 12:53
Noen som fortsatt ikke har fått vervepremiene fra 2018/2019 enda? mangler stadig 1 helt hjulsett jeg ble lovet, men har bare 40 mailer i mailtråden, så ser at jeg nok ikke har vært "nok på"?
Jeg fikk mine i februar i år , jeg maste
ikke så mye , bare ca 10 mailer


Sent from my iPhone using Tapatalk

hemi


arvid44

Jeg fikk mod S  21 , arachnid felger


Sent from my iPhone using Tapatalk

GOS

Sitat fra: hemi på torsdag 27. mai 2021, klokken 12:53
Noen som fortsatt ikke har fått vervepremiene fra 2018/2019 enda? mangler stadig 1 helt hjulsett jeg ble lovet, men har bare 40 mailer i mailtråden, så ser at jeg nok ikke har vært "nok på"?

Jeg ga opp å vente på ladeboks premien (fra desember 2018). Fikk derfor creds og kjøpte en vanlig Gen 2 ladeboks hos Tesla for ca 3 uker siden da jeg "trengte" den på hytta. Uken etter jeg fikk min, kom Gen 3 versjonen av ladeboksen i TeslaShop :(
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

hemi


Rævedilter

Fekk denne 19 oktober 2020 etter da 2,5 års venting på felgene:

"Your wheels are on our shipping list, unfortunately at the moment we have no indication as to when the wheels will be delivered.  Our fulfillment team is working on this. We can assure you that the referral program isn't a scam"

Godt eg er ei tolmodig sjel.


Rævedilter

Eg fekk beskjed (fra USA) om at mine kunne hentes om 14 dager, men når eg så sendte ein epost til lokalt servicesenter om det var ok å hente dei, var dei tomme for dekk.
Nokon som har fått levert referalsfelger med andre dekk enn orginale Goodyear?

HKS

Har fått felger til to biler (en Model S og en Model X). Model X-felgene kom med Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 SUV. Model S-felgene kom med Michelin Pilot Sport 4.
Tesla Model 3 Long Range

t0ffluss

Venta på mine hjul siden mars 2018. Utallige purringer og lovnader. Sist fikk jeg SC til å purre på mine vegne, uten at det hjalp nevneverdig. Ikke levert enda.

Fikk voucher for ikke levert wall connector. Fikk kjøpt i shop'en før voucher utløpte.

Av de premiene jeg har fått "tildelt" er det kun Radioflyer bilen som faktisk er levert.
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

hemi

jeg fikk mine nå for 2 uker siden!

fikk de nye superduperkule track pack felgene på 4S gummi med sensorer

tok bare 50-60 klager

Rævedilter


kthoring

Hvor sender man henvendelser ang. manglende vervepremier nå?
ReferralprogramEMEA@tesla.com svarer automatisk med "This mailbox is no longer being monitored"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA