Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sprekker i tak

Startet av Caspar, søndag 23. mai 2021, klokken 22:13

« forrige - neste »

Caspar

Sprekker i taket er vel noe de fleste Classiceiere kjenner til. Jeg tenkte jeg skulle ta ned taktrekket og rulle på et lag med glassfiber på innsiden før jeg fikset sprekkene fra utsiden. Men hvilken type plast er i det takplaten? Noen som vet?
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

elektrolux

Vet ikke plasttypen på originaltaket, men det ble også levert tak i glassfiber.

Skal sjekke om jeg har et slikt til overs så er problemet løst en gang for alle.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Caspar

Det hadde vært topp. Det er jentungens gule med godkjente eUp-moduler så den skal jo leve evig.
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

worry

Mener å ha lest at det er polyetylen. Det er jo en "feit" plast som er vanskelig å lime.
Glassfiber er bedre ja.  :+1:
Think lithium

elektrolux

Gi bud på strøkent glassfibertak.

Taket er godt plassert i ene Think dele rommet i kjelleren. Derfor vanskelig å få med alt. 😁
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Caspar

Er det samme tak på City som på Classic?
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA