Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Google assistant

Startet av torkil, søndag 23. mai 2021, klokken 13:42

« forrige - neste »

torkil

Jeg får bare «Noe har gått galt, prøv på nytt» uansett hva jeg sier til bilen...? Noen tips?

oivindg

Sitat fra: torkil på søndag 23. mai 2021, klokken 13:42
Jeg får bare «Noe har gått galt, prøv på nytt» uansett hva jeg sier til bilen...? Noen tips?
Har du prøvd reset? Kan det være noe med nettforbindelsen? Virker "Slå på rattvarme"? Den skal vel Google kunne uten å ha nett, vil jeg tro.
2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

erlend_oyen

sjekk at siste versjon av google assistant har blitt installert i google play

det var en periode styring av funksjoner som gikk direkte på bilen, som eksempelvis varme i rattet ikke fungerte, men det fungerer igjen med siste versjon av google assistant.

torkil

Takk! Det fungerte neste gang bilen var på. Men ingen av bilfunksjonene fungerte - prøvde kupévarme, men ikke ratt/setevarme. Får se om det dukker opp igjen, og skal sjekke oppdateringer i Google Play - visste ikke at det var nødvendig! :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA