Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kamera

Startet av TM3P878, tirsdag 18. mai 2021, klokken 15:32

« forrige - neste »

TM3P878

Hei,

Har en TM3P (Des 2020) plutselig i går får jeg ikke det ene kameraet på venstre side (dørstolpe) til å fungere. Det står at det skal fungere/kan gjenopprettes ved neste kjøretur, men det gjorde det ikke. Forsøkte å holdene knappene på rattet inne i 30 sek (+brems) for å restarte, men det står bare å laster og kommer ikke frem noe bilde. Noen som har noen forslag? Må jeg til Tesla SC?

Whely

Dette skjedde med meg også, på min bil som er samme som du har, og utlevert samme måned. Hadde time for å fikse noe annet da dette skjedde. Nevnte det ved oppmøte, og kamera ble byttet med et nytt :)

TM3P878

Jeg må altså inn til Tesla SC da vil jeg tro...

Motorwatt

Du kan prøve Mobile Service. De byttet to kameraer på gårdsplassen på min bil.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Lapskaus

Kan man bestille mobile service da? Trodde dette var noe tesla bare sendte ut hvis du bestiller servicetime for noe de ser at de kan ta ute i felt.. ser ihvertfall ikke noen valgmulighet for dette i appen..

Rosstopher

Jeg fikk velge det forrige gang, men har ikke hatt muligheten tidligere. Mekanikeren sa at hvis det du legger inn kan løses av Mobile Service og adressen du legger inn dekkes av Mobile Service så kan du velge det i appen.

Men nå denne gangen fikk jeg ikke muligheten til å velge det...
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

Motorwatt

Sitat fra: Lapskaus på lørdag 22. mai 2021, klokken 02:04
Kan man bestille mobile service da? Trodde dette var noe tesla bare sendte ut hvis du bestiller servicetime for noe de ser at de kan ta ute i felt.. ser ihvertfall ikke noen valgmulighet for dette i appen..

Du kan skrive at du ønsker MS i notatfeltet hvor du beskriver feilen. så blir det nok vurdert.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA