Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kommer du til å benytte reservasjonen av Project 45?

Startet av Jorn01, lørdag 06. mars 2021, klokken 14:24

« forrige - neste »

RJK

Sitat fra: moby666 på søndag 25. april 2021, klokken 13:52
Kameraspeil er kun til utprøving i Korea. Trådløs AA fikser du enkelt med 3.part


Sitat fra: Rocklobster på søndag 25. april 2021, klokken 10:25
Så fra meg plassen før helgen. Føler hyundai kunne gitt mer info om bilen enn de har gjort. Skuffet over at elektriske sidespeil ikke er med i p45. Det sammen med at trådløs Android auto ikke er på plass gjorde at jeg havnet på nei nå. Så en range test fra Korea nå i helgen og virker som en topp bil. 45 mil rekkevidde. Størrelse mellom Model 3 og Model Y, "automatisk" filskift virket også til å fungere minst like bra som Teslas alt for dyre FSD. Og den best designede elbilen til nå.

Jeg vil gjerne ha oppskrift på hvordan man enkelt fikser trådløs AA, for jeg finner kun ett eneste produkt som nettopp er blitt klart nå (det så jeg først nå at var klart), men det virker som det vil ta tid å få de ut pga lavt produksjonsvolum i forhold til etterspørselen. Den er altså bare nylig blitt tilgjengelig via Indiegogo, til 75 USD + frakt og mva. Forventet utsendelse virker å bli i juni ifølge Indiegogo-siden, så har man flaks, får man den før ferien starter...

Alle de andre adapterene jeg har funnet som er på salg, fikser trådløs Apple Carplay, men på AA så må det likevel kobles til en kabel. Da kan jeg like gjerne gjøre det direkte i egen bil, som har trådløs lading, men AA funker ikke uten kabel, noe jeg synes er svært irriterende.

https://www.indiegogo.com/projects/aawireless#/
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

E-Trond


Ble oppringt her om dagen og fikk tilbud om 3 forskjellige P45.
2 sorte og en hvit,to av de hadde lyst interiør.
Sa meg interessert i sort med mørkt interiør,men valgte å takke nei når prisene kom på bordet.
Tett opptil 550.000 og da hadde jeg måttet koste på med ekstra foliering i tillegg for å fjerne alt som var sølvfarget utvendig.
Kunne  kanskje ha levd med sølvfarget dersom bilen var i fargen Gravity Gold,men ikke når bilen er sort.
Ingen mulighet for rabatter overhodet.
Så jeg takket nei.
Polestar 2  2022
Ioniq  2020
Ioniq 5   2025 modell i bestilling

Arif.BD

Da har jeg skrevet under kontrakten - Teal Green med lys interiør
Tesla Model Y (reservation)
Ioniq5-P45 (skrevet kontrakt)
Nissan Leaf 40 kWh
Kia Niro EV (Solgt)
Hyundai Ioniq EV (Solgt)
Tesla Model S85 (Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA