Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2016 Soul - må ha en "ventepølse" - noen problem som går igjen?

Startet av Bjoris, tirsdag 08. desember 2020, klokken 10:14

« forrige - neste »

Bjoris

Vurderer å kjøpe en ventebil og akkurat nå ser det ut som det blir en Kia E-Soul 2016 model. 5 år gått 100.000 km.

Noe en bør være på vakt etter med disse bilene, siste service er tatt Aug 2020, det som er litt dumt med denne er at den skal  på EU i Feb 2021 så jeg løper den risikoen å få kostnader der, men tenker at det bør ikke være mye som kan dukke opp når det er garanti. Det er byttet bremseklosser bak i Aug og jeg regner med de hadde byttet skivene om de hadde for mye rust da...

Vel, tar i mot tips

K

Jeg er i samme situasjon, vurderer Soul EV for en kort periode (sommeren og tidlig høst).

Endte du opp med å kjøpe en Soul?

MT

Jeg kjøpte en Soul som ventepølse for et år siden. Nå som P45 er rundt hjørnet begynner jeg å få separasjonsangst. Bilen er veldig lett å bli glad i og utrolig praktisk. Jeg vet ikke om jeg har vært heldig, men det har vært et år med helt problemfritt bilhold. Håper det er til hjelp.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA