Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mercedes Me app

Startet av Trond.m, tirsdag 17. november 2020, klokken 16:07

« forrige - neste »

Toalmar

Sitat fra: Butare på tirsdag 29. august 2023, klokken 08:11Det har vært mye tull med appen siste tiden. Få ikke kontakt med bilen for øyeblikket. Har i tillegg samme symptomene som du viser til. Søppel spør du meg.
Siste versjon av appen er V1.35.0 som kom for ca 3 uker siden.

- Vet du om du har hatt problem med å ikke få kontakt med bilen siden da?

Har selv opplevd å ikke få kontakt med bilen noen ganger. Da dette skjer er jeg på hytta hvor det kan være litt dårlig dekning. Da hender det jeg mister kontakten med bilen.

- Har du merket til om du har ett mønster i problemene du har?
- Har du eventuelt kontaktet Mercedes så de kan se på det for deg?
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

jevel

De gangene jeg ikke har fått kontakt med bilen har vært utenfor dekning / ved problemer med mobilnettet. Ellers har den fungert så og si plettfritt.

Når det er sagt så finnes det sikkert unntak her som i alt annet. Ta kontakt med MB og få dem til å hjelpe deg.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA