Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Porsche Macan

Startet av bmw2002, mandag 10. februar 2020, klokken 22:46

« forrige - neste »

Counterpointer

Sitat fra: Electric cars in Norway på lørdag 16. mars 2024, klokken 15:09
Sitat fra: Egil S på lørdag 16. mars 2024, klokken 13:06
Sitat fra: Electric cars in Norway på lørdag 16. mars 2024, klokken 07:29
Sitat.


Jeg har det ikke travelt, trenger ikke handle før til vinteren, om elbilen blir solgt raskt når den legges ut så har jeg den gamle bilen om motorsykkelen å kjøre med i sommer.
Å fått sett på en i utstillingen er nok i første omgang for å få et innblikk i størrelse om designet faller i smak og slikt.
Ser den. Kjører selv i litersklubben på 2hjul.

Men den bilen gleder jeg meg virkelig til å se. Litt rart det ladelokket som går innover, tenker i kraftig vintervær i full snøfokk. Kan det pakke seg med snø der som skaper problemer? Jeg vet ikke.

Men tipper de har funksjonstestet dette når de var på den Nord Sverige testområdet ( tar forbehold men jeg har forstått de bruker det området på uttesting av alle sine nye modeller).
Ladelokk som går inn vil skape problem nesten uansett i lading ute. Enkel fiks er ladecover over både kabel og luke.
Kjøpte det til en Xpeng vi har på jobb som står ute. Det fikser problemet.


Electric cars in Norway

Counter...  :o med all respekt, vi snakker Porsche Macan her assa

Da trer man ikke den kondom lignende saken på ditt bilde.

Leide meg en taycan i rett farge her i sommer og var oppe ved Gardemoen å lada. Fikk mange stjåle blikk fra damer med anerkjennende nikk (de liker jo mest svarte G de damene) og flere gutter kom bort til meg for en prat. Tenk om det hadde vært vinter med snøfokk og jeg hadde hatt den dingsen din da ;D jeg hadde blitt bura inn på stedet

RJK

Tror damene liker at du ikke er redd for å bruke beskyttelse...! 8) ;) 8)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Electric cars in Norway

Sitat fra: RJK på lørdag 16. mars 2024, klokken 17:49Tror damene liker at du ikke er redd for å bruke beskyttelse...! 8) ;) 8)
He he dagens beste kommentar  ;D

Counterpointer

Du kommer deg ingen steder om du står med ladekabel fryst fast i bilen Eletric... 🤷🏻

(De damene du får hjemme når du står å lader bør du vel strengt tatt kjenne på forhånd)

Electric cars in Norway

Sitat(De damene du får hjemme når du står å lader bør du vel strengt tatt kjenne på forhånd)
He he Counter... :+1: 
Ja det var liksom for å fremheve den fantastisk bilen jeg skrev det da. Tro meg når jeg sier at det var IKKE på grunn av mitt utseende ;D

Egil S

Var innom Porsche i Stavanger.

De regnet med de ville ha Macan i utstilling og demo i juni/juli.
Det skulle muligens være et "lukket arrangement" i mai med førpremiere der det var mulig å se bilen.

Bestilte man en nå kunne man få bil over sommeren.
2023 Skoda Enyaq RS Coupé
1990 BMW 850i - 2020 Ducati Diavel 1260S
2020 BMW i3s  - 2014 BMW M5 - 2012 BMW M550d - 2004 BMW M3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA