Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Personlig nøkkel

Startet av JohnMartin, fredag 07. mai 2021, klokken 17:19

« forrige - neste »

JohnMartin

Er det noen som har god peiling på innstillingene på Enyaq?
Prøver å finne hvor man kan navngi og synkronisere innstillinger på nøkkelen til en profil i bilen. Som det er på alle andre biler..
Når jeg låser opp, så står det "Velkommen, Fører!"
Går ut ifra at man kan endre navn på profilen.
Opplever også at modus man har bilen i, som komfort, sport, normal og egen tilpasset ikke lagres. Så hvert gang jeg skal kjøre, så starter den alltid i normal..!
Utrolig irriterende.
Håper at dette kan fikses, men finner rett og slett ikke menyen for profiler..  :o

Noen som vet?

Bigdrago

Sitat fra: JohnMartin på fredag 07. mai 2021, klokken 17:19
Er det noen som har god peiling på innstillingene på Enyaq?
Prøver å finne hvor man kan navngi og synkronisere innstillinger på nøkkelen til en profil i bilen. Som det er på alle andre biler..
Når jeg låser opp, så står det "Velkommen, Fører!"
Går ut ifra at man kan endre navn på profilen.
Opplever også at modus man har bilen i, som komfort, sport, normal og egen tilpasset ikke lagres. Så hvert gang jeg skal kjøre, så starter den alltid i normal..!
Utrolig irriterende.
Håper at dette kan fikses, men finner rett og slett ikke menyen for profiler..  :o

Noen som vet?

Guten morgen meine führer.
Lurer på det samme selv. Mulig det ordnes i en fremtidig softwareoppdatering.
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

Tafsern

Alle biler jeg har hatt med en eller annen form for understell/demper tilpasning (komfort, dynamisk, normal og egendefinert) har alltid startet i normal. Det virker å være helt standard :)

OlaM

Du kan la bilen starte i hvilken som helst modus du ønsker, så lenge det er Normal.

(fritt etter Henry Ford)
'21 3LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA