Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Peugeot e-208 vs. VW ID.3

Startet av Edison, fredag 07. mai 2021, klokken 12:20

« forrige - neste »

Edison

Er det nokon som har erfaring/samanlikningsgrunnlag med desse bilane? Prøver sjølv å gi råd, men har ikkje prøvd nokon av dei. 

Bilane som blir vurdert er 45 kWh-varianten av ID.3 med "Style" utstyrsnivå, som er inneheld det mest nødvendige, og i tillegg har LED Matrix, til rett over 300 000 kr.

e-208 kjem på omtrent det same med nest høgaste utstyrsnivå. Dei er då ganske likt utstyrt.

Av det eg finn ut på nett har dei ganske lik rekkevidde og ladefart. ID.3 vinn på plass, mens e-208 har eit (subjektivt) finare interiør og ein dose sjarm. Sjølv heller eg mot å anbafale ID.3 pga. rein elbilplattform og bedre plass, i tillegg til at den skal produserast i stort volum og VW er difor avhengige av å ordna opp i det som eventuelt er igjen av SW-problem og app. PSA er kanskje litt meir avslappa der? Eller er dei bra nok i utgangspunktet?


Daniel_0007

Ville nok gått for id3, 208 kan fort bli litt liten. Husk å legge til varmepumpe på id3.
Av det jeg har hørt så er appen på peugeot tragisk dårlig
Model 3 2019 LR Rwd

Barid Bel

#2
Jeg har ikke gjort noe annet enn å teste begge bilene. Som en voksen mann ble 208 mindre enn jeg likte, mens id.3 føltes ganske romslig. Kan du eventuelt anbefale hemmelig valg nr.3 e-2008/citroen 2008? Da får du (jeg også er subjektiv) pent interiør og god plass i en ganske stilig innpakning.
Kia e-Niro MY21
Tesla Model Y Performance forhåpentligvis 2022
Backend dev

carlings

Id3 er vel betydelig større, men vet ikke hvor viktig plass er for deg? Du skriver at pris blir over 300k, så husk at Model 3 SR+ nå er satt ned til 350k. Kanskje noe å vurdere dersom du kan strekke deg noen titusener, da får du veldig  mye utstyr og god rekkevidde.

Edison

Takk for gode svar. Sjølv skal eg ha Ioniq 5, men skal gi råd om bil til ei som treng ein småbil til køyring lokalt, og kanskje ein langtur eller to i året.

Einig i at Teslaen er eit godt kjøp, men den blir litt dyr. Med levering, lakk og vinterhjul kjem Teslaen på ca. 390. Dei to andre får ho pressa ned i rundt 320 med litt rabattar.

ID.3 trur eg står som det beste alternativet endå. E-2008 blir litt dyrare, og ho likte ikkje e-C4.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA