Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Graphite grey og Vega 20 antrasitt

Startet av fuggalp, torsdag 06. mai 2021, klokken 09:18

« forrige - neste »

fuggalp

Noen som har fått noen indikasjon fra Skoda forhandler om når den nye fargen graphite grey som skal erstatte quartz grey blir tilgjengelig?

Noen som har fått bestillt Vega 20 i antrasitt med sin 80x?


StianHH

Det er 2022 endringer som kommer når 2022 modellene lanseres i sommer. Du kan bestille det nå.

Jeg har bestilt 80x Sportline, i Graphite grey med da orginale felger, som jeg har forstått er Vega 20 antrasitt?

fuggalp

Jeg har en bestilling på en 80x med levering senest uke 52. Blir antakelig ikke mulig å få det på denne da

StianHH

2022 modellene betyr nødvendigvis ikke levering i 2022, så hvis du har bestilt Skoda Sound System og CF f. eks så er sannsynligheten høy for at du får en 2022 modell, levert i 2021 (forhåpentligvis :))

Zanity

Har bestilt en 80X med Graphite Grey men har enda tilgode å se fargen. Noen som har noen formening om denne kan være den riktige (helt nederst på siden):
https://www.teintes.fr/2021/05/skoda-kodiaq-2021-couleurs.html


TDS

Zooom

Jeg venter også på en bil med Graphite grey og har heller ikke sett fargen. Men etter hva selgeren har fortalt meg stemmer det bildet ganske godt.

Krantz


Zanity

Takk for link Krantz. Mange fine bilder der ja. Synes fargen ser fin ut, så da bare avventer jeg litt og ser når de får oppdatert sidene med 2022 modellen av Enyaq.

TDS

Sitat fra: Krantz på tirsdag 15. juni 2021, klokken 15:28
Her er det mange bilder og video av Kodiaq med denne fargen.

https://www.skoda-auto.com/models/range/kodiaq


batterimannen

#9
Synes Quartz Grey ser bedre ut. Skal de produsere fargene parallelt da? Sånn at vi som bestilte Quartz Grey med CF og Sound System får Quartz Grey får den, og de som bestiller samme oppsett senere får med Graphite Grey?
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Bigdrago

Sitat fra: batterimannen på fredag 25. juni 2021, klokken 21:41
Synes Quartz Grey ser bedre ut. Skal de produsere fargene parallelt da? Sånn at vi som bestilte Quartz Grey med CF og Sound System får Quartz Grey får den, og de som bestiller samme oppsett senere får med Graphite Grey?

SS blir aldri noe av. De leverer canton fra våren. Kilde: selger
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

Eivind1

Ser man kan bestille graphite grey nå. Er det slik at jeg kan få byttet farge på bestilt bil?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA