Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

MySkoda hjelp

Startet av Thobly, torsdag 24. februar 2022, klokken 09:03

« forrige - neste »

Thobly

Hei!

Har litt problemer med MySkoda app. For det første så funker den ikke pr. nå. Men så lurer jeg på om det er meningen at man skal kunne åpne dører og slike ting med appen også? På min er dette det eneste av funksjoner tilgjengelig. Har en iv80x.

Det står at bilen kun er 40% ladet, selv om den er på 80%....

VoltWay

Status og åpning/lukking finnes ikke i dag, men vil nok dukke opp senere. Skoda har det på andre modeller i dag.

esas

Dersom jeg legger til "Ladested" i bilen fungerer ikke endringer i ladeinstillinger i appen lengre. Ta bort ladested og appen er igjen pålitelig.

Tafsern

Sitat fra: VoltWay på torsdag 24. februar 2022, klokken 10:44
Status og åpning/lukking finnes ikke i dag, men vil nok dukke opp senere. Skoda har det på andre modeller i dag.

Kommer nok med ME 3.0, som ble annonsert i dag og kommer til eksisterende modeller i andre halvdel av 2022.

Rusalka

ME 3.0 blir nok bra.
Men .....  min bil (iv80x) har stått på "banking" siden uke 3 på en eller annen parkeringsplass ved fabrikken og venter på chips (sannsynligvis styringsmodulen for 360).
Tror dere den vil blir oppdatert med 3.0 før den sendes til Norge ? (forhåpentligvis i april ...)
(eller er det produksjonsdatoen for "nesten" hele bilen som gjelder? les: Hva er definisjonen på produksjonsdato?)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA