Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Forbedringspotensiale, EQC

Startet av jevel, onsdag 09. september 2020, klokken 00:30

« forrige - neste »

Skogstrollet

Begynner å bli driiiiiit lei av setebeltevarsel for baksetene hver bidige gang jeg starter opp bilen. Dette burde MB fikse opp i.

Stusser på at fører setet med ujevne mellomrom står i en annen posisjon enn den jeg har programmert. Er eneste bruker av bilen og bruker samme nøkkel hele tiden, så ingen andre som har tuklet med innstilling. Holder jeg inne M1 så går den til min programmerte innstilling.

boppus

Sitat fra: Skogstrollet på onsdag 21. april 2021, klokken 18:56
Begynner å bli driiiiiit lei av setebeltevarsel for baksetene hver bidige gang jeg starter opp bilen. Dette burde MB fikse opp i.
Du tenker på grafikken i displayet som må klikkes vekk, eller vente til forsvinner av selv?

Sitat fra: Skogstrollet på onsdag 21. april 2021, klokken 18:56
Stusser på at fører setet med ujevne mellomrom står i en annen posisjon enn den jeg har programmert. Er eneste bruker av bilen og bruker samme nøkkel hele tiden, så ingen andre som har tuklet med innstilling. Holder jeg inne M1 så går den til min programmerte innstilling.
Den var ny. Skjer ikke hos meg.

Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

kamikaze

Sitat fra: Skogstrollet på onsdag 21. april 2021, klokken 18:56
Stusser på at fører setet med ujevne mellomrom står i en annen posisjon enn den jeg har programmert. Er eneste bruker av bilen og bruker samme nøkkel hele tiden, så ingen andre som har tuklet med innstilling. Holder jeg inne M1 så går den til min programmerte innstilling.

Legg merke til om dette skjer når du legger ned bakseteryggen.
Jeg la merke til at hos meg så justerte bilen automatisk stolen forover når jeg la ned bakseteryggen for så å justere den tilbake igjen når jeg åpnet døren. En gang så opplevde jeg at den ikke justerte stolen tilbake når jeg åpnet førerdøren etter å ha lagt ned bakseteryggen så det er en mulighet at dette har skjedd med deg også.
Stavanger

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA