Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Del rute eller ankomsttid

Startet av mariusse, torsdag 01. april 2021, klokken 19:38

« forrige - neste »

mariusse

Jeg er nesten sikker på at jeg en gang snublet over noe i menyene som jeg tenkte var for å dele link hvor folk kan se hvor du er på vei til destinasjon... eller noe i den duren. Kanskje var det bare share ETA eller noe sånt. Jeg har lett så godt jeg kan, men finner det ikke igjen. Har jeg drømt? Noen som vet hvor den funksjonen er om den finnes?

turfsurf

Glympse var støttet av Bmw ihvertfall.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

mariusse

aha, det må det ha vært. Skal sjekke det igjen. Har lett meg blind rundt i navigasjonen. Takk for tipset :)

1317142119

Det er via appen. Du må betale for Connected+ mener jeg å huske. Når du har adressen i bilen og samtidig knyttet mobilen til bilen via blåtann, så spør appen deg om å dele ankomsttidspunkt.

mariusse

hm, trenger Glympse være installert på mobilen eller er det den i iDrive, bare?

mariusse

Liten oppdatering i tilfelle andre havner her

Glympse må være installert på telefonen, og jeg tror til og med appen må være startet på telefonen for å få brukt det fra iDrive.

Når det gjelder dele ankomsttid så snublet jeg over det igjen! Legger ved et par bilder. Ikke at det funket, men... Når den skal sende melding så feiler det hver gang.
Du kan ikke vise dette vedlegget.  Du kan ikke vise dette vedlegget.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA