Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Matter i PS2

Startet av Telefonkatalogen, mandag 03. mai 2021, klokken 13:46

« forrige - neste »

Telefonkatalogen

Hei. 

Er det noen som vet hva man får med om man ikke legger på gummimatter i PS2?
Er mest lysten på stoffmatter, men får inntrykket av at man ved å ikke velge gummimatter ikke får med noen ting, og stoffmatter er jo ikke et alternativ en gang. 

Noen som vet?

Stinger

Jeg bestilte gummimatter. Disse var lagt i gulvet ved levering. "Stoffmatter" lå i bagasjerommet. Vil derfor anta at stoffmatter er standard.
e-Golf feb. 17-
Ampera-e aug. 17- 21 (solgt)
Polestar 2 des. 20 -

Polestar-eier

Det følger med svarte stoffmatter som default. Disse er veldig grove i teksturen, blir fort skitne, men er helt greie.

Jeg trodde på forhånd at stoffmattene ville bli et mareritt på vinteren med slaps og sørpe, men det gikk overraskende bra. La aldri merke til fukt i kabinen og mattene tørket fort.

Telefonkatalogen

Sitat fra: Polestar-eier på mandag 03. mai 2021, klokken 15:46
Det følger med svarte stoffmatter som default. Disse er veldig grove i teksturen, blir fort skitne, men er helt greie.

Jeg trodde på forhånd at stoffmattene ville bli et mareritt på vinteren med slaps og sørpe, men det gikk overraskende bra. La aldri merke til fukt i kabinen og mattene tørket fort.

Herlig. 

Har bestilt med gummimatter og tenker at vi kanskje bør bruke disse om vinteren. God idé, eller holder det med mattene som følger med tenker du?

Polestar-eier

Sitat fra: Telefonkatalogen på tirsdag 04. mai 2021, klokken 18:38
Har bestilt med gummimatter og tenker at vi kanskje bør bruke disse om vinteren. God idé, eller holder det med mattene som følger med tenker du?

Tror det blir en smakssak, ellers spørs det hvor mange sølete kids du har rennende inn og ut av bilen. For meg gikk det som sagt overraskende bra. Det var mer en mental omstilling siden jeg er vant med gummimatter. Det er noe motbydelig mot å la slaps og snø absorberes inn i mattene. Men jeg opplevde ingen negative effekter av det som man kan forvente (dugg og fuktig miljø). Det må sies at jeg også stort sett er alene eller sammen med damen i bilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA