Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ventetid på tm3 i transit biler?

Startet av Steinarweb, søndag 02. mai 2021, klokken 20:25

« forrige - neste »

Flluka

Bestilte SR+ den 19.Mai, fått melding om levering slutten av juni! Ingen VIN nummer!

Håper på avtale av levering snart!

CaZpaH

Sitat fra: Flluka på søndag 06. juni 2021, klokken 18:58
Bestilte SR+ den 19.Mai, fått melding om levering slutten av juni! Ingen VIN nummer!

Håper på avtale av levering snart!

Sjekket kildekode/ladelista? Mulig VIN ligger der.

Får kun referansenummer på bestillingsiden, men finner VIN i både kildekoden og oversikt over lading.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Flluka

Sitat fra: CaZpaH på søndag 06. juni 2021, klokken 19:51
Sitat fra: Flluka på søndag 06. juni 2021, klokken 18:58
Bestilte SR+ den 19.Mai, fått melding om levering slutten av juni! Ingen VIN nummer!

Håper på avtale av levering snart!

Sjekket kildekode/ladelista? Mulig VIN ligger der
Får kun referansenummer på bestillingsiden, men finner VIN i både kildekoden og oversikt over lading.

Jeg sjekket kildekode men ingenting dukker opp, ikke noe på lading heller!
Får bare vente å se, kanskje det dukker opp snart på kildekoden eller siden!

BE

@Flluka: Jeg fant min VIN på depositumfaktura med det samme jeg hadde bestilt.
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

chrjh

Sitat fra: Flluka på søndag 06. juni 2021, klokken 20:51
Sitat fra: CaZpaH på søndag 06. juni 2021, klokken 19:51
Sitat fra: Flluka på søndag 06. juni 2021, klokken 18:58
Bestilte SR+ den 19.Mai, fått melding om levering slutten av juni! Ingen VIN nummer!

Håper på avtale av levering snart!

Sjekket kildekode/ladelista? Mulig VIN ligger der
Får kun referansenummer på bestillingsiden, men finner VIN i både kildekoden og oversikt over lading.

Jeg sjekket kildekode men ingenting dukker opp, ikke noe på lading heller!
Får bare vente å se, kanskje det dukker opp snart på kildekoden eller siden!

Prøvde du med Tesla VIN finder chrome extension også? Jeg fant ikke noe i kildekoden når jeg søkte, men når jeg lastet ned Tesla VIN finder så fant den VIN`en.

Alexpozolo

Sitat fra: Flluka på søndag 06. juni 2021, klokken 18:58
Bestilte SR+ den 19.Mai, fått melding om levering slutten av juni! Ingen VIN nummer!

Håper på avtale av levering snart!
Jeg bestilte 30 april Long Range fra USA med tilhengerfeste, fikk melding 7 mai om at bilen er på vei til Norge og forventes klar til levering slutten av Juni og da spurte jeg om VIN med det samme og da fikk jeg det. 5 juni så fikk jeg endelig velge dato når jeg kan hente bilen og det blir 21 juni på Brumunddal. Så mann får smøre på seg med tålmodighet og håpe at du får mer informasjon snart.  :+1: 

xzurrer

Har nå fått endelig faktura på min LR Grå med hvitt interiør. I den står det tentativ leveringsdato 12/06 selv om avtalt levering er 21/06 (har meldt inn ønske om tidligere utlevering)

dohhh

Ser folk referere til VIN nummer som ikke ligner helt på det jeg har. Er det forskjellig format basert på om den er produsert i kina vs usa?

Min har følgende format:
LRW3E7FA4MC23XXXX

BE

Ja, LRW forteller at den er produsert i Kina (Som ser ut til å være bedre sammensatt enn de som er produsert i USA)
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

Mason83

Venter spent her også!
Bestilte LR i midten av mai, og fikk melding om levering i midten/slutten av juni den 19.mai. Har ennå ikke fått noe hentemelding. Har VIN268 så håper det nærmer seg. Tror bilen var på GLOVIS CENTURY som kom til Zebrugge 4.juni.

Mason83

Sitat fra: Mason83 på mandag 07. juni 2021, klokken 14:27
Venter spent her også!
Bestilte LR i midten av mai, og fikk melding om levering i midten/slutten av juni den 19.mai. Har ennå ikke fått noe hentemelding. Har VIN268 så håper det nærmer seg. Tror bilen var på GLOVIS CENTURY som kom til Zebrugge 4.juni.

Så nå at det var et eget forum for bestilling og levering. Tar denne videre der :)

Flluka

Sitat fra: chrjh på søndag 06. juni 2021, klokken 22:10
Sitat fra: Flluka på søndag 06. juni 2021, klokken 20:51
Sitat fra: CaZpaH på søndag 06. juni 2021, klokken 19:51
Sitat fra: Flluka på søndag 06. juni 2021, klokken 18:58
Bestilte SR+ den 19.Mai, fått melding om levering slutten av juni! Ingen VIN nummer!

Håper på avtale av levering snart!

Sjekket kildekode/ladelista? Mulig VIN ligger der
Får kun referansenummer på bestillingsiden, men finner VIN i både kildekoden og oversikt over lading.

Jeg sjekket kildekode men ingenting dukker opp, ikke noe på lading heller!
Får bare vente å se, kanskje det dukker opp snart på kildekoden eller siden!

Prøvde du med Tesla VIN finder chrome extension også? Jeg fant ikke noe i kildekoden når jeg søkte, men når jeg lastet ned Tesla VIN finder så fant den VIN`en.

Prøvde VIN finder og det funket! Tusen takk, nå fikk jeg tak i VIN nummer!

Chriskolbak

Har nå fått bekreftet at min LR er forventet til Trondheim 30.Juni. Noen som vet hvilket skip denne kan være med på?

CaZpaH

Sitat fra: Chriskolbak på tirsdag 08. juni 2021, klokken 20:33
Har nå fått bekreftet at min LR er forventet til Trondheim 30.Juni. Noen som vet hvilket skip denne kan være med på?

Tipper den er på Glovis Countess. Venter selv bil i Trondheim og tipper min er med på denne båten. Skal ankomme Zeebrugge på søndag. (Har fått tildelt VIN som begynner på 968)
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Mason83

Er som @CaZpaH sier Glovis Countess. Min bil med VIN968 ble flytta ifra ankomst 16 til 22 juni i dag. Da er nok den også på Countess

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA