Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ventetid på tm3 i transit biler?

Startet av Steinarweb, søndag 02. mai 2021, klokken 20:25

« forrige - neste »

palmetre3

Sitat fra: BE på tirsdag 25. mai 2021, klokken 20:27
Min leveres 9. juni, bestilte 24 april.

Hvilken farge bestilte du? Og bestilte du med eller uten hengerfestet?
2021 - TM3 SR+ bestilt
2019 - TM3 LR - solgt

BE

---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

Preference

Sitat fra: BE på onsdag 26. mai 2021, klokken 08:11
SR+ hvit med HF, levering Stavanger.

Urettferdig! Besilte samme, men fire dager før deg og har ikke fått verken VIN eller dato en gang på utlevering i Drammen. Bestilte du inventory eller custom? Virker som om det har mer å si enn det burde for raskere levering  :(

jossolainen

Jeg bestilte 29.April, hvit SR+ med HF utlevering Trondheim, og ikke hørt noe annet enn fellesmeldingen som ble sendt ut 4.mai. Skal på en lengre biltur 12.Juni, så ble optimistisk når utlevering 10.juni ble nevnt her av Martin- som bestilte i midten av Mai. Håpet begynner å visne litt nå...

Bubbles

Sitat fra: Preference på onsdag 26. mai 2021, klokken 08:20
Sitat fra: BE på onsdag 26. mai 2021, klokken 08:11
SR+ hvit med HF, levering Stavanger.

Urettferdig! Besilte samme, men fire dager før deg og har ikke fått verken VIN eller dato en gang på utlevering i Drammen. Bestilte du inventory eller custom? Virker som om det har mer å si enn det burde for raskere levering  :(

Virker som det har en del å si ja, vi som har bestilt via "Tilpasset bestilling" må nok smøre oss med tålmodighet  ::)

Blir spennende å se VIN nr på de Sr+ bilene som blir registrert på teslastats.no nå fremover. Jeg selv har 232xxx og fikk sms om forventet levering i slutten av juni. (Bestilte 3.mai)
21 Rød TM3 - VIN: 232xxx

Martin-

Sitat fra: jossolainen på onsdag 26. mai 2021, klokken 08:25
Jeg bestilte 29.April, hvit SR+ med HF utlevering Trondheim, og ikke hørt noe annet enn fellesmeldingen som ble sendt ut 4.mai. Skal på en lengre biltur 12.Juni, så ble optimistisk når utlevering 10.juni ble nevnt her av Martin- som bestilte i midten av Mai. Håpet begynner å visne litt nå...

Akkurat samme config som meg det da. Men bestilte du inventory eller tilpasset? Den dagen jeg bestilte (14. mai), hadde de 5 stk hvite SR+ sort interiør, aero 18 toms felg med hengerfeste igjen i transitlagerlista. Går da ut ifra at alle disse var/er på samme båt etc. Ser det er tomt nå... Krysser fingrene for deg også  :D
2021 Tesla Model 3 SR+ "Daily driver"
2020 Audi e-tron 50 "Solgt"
2017 Renault Zoe R90 "Konebil"
2013 Nissan Leaf Tekna "Byttet inn"
2013 Peugeot i-On "Byttet inn"
2012 Renault Fluence Z.E. Dynamiq "Kondemnert r.i.p."

123kris

SR+ hvit, med hf fra tilpasset bestilling. Levering 2/6 i Drammen. Bestilte 16/4.
2024 - Enyaq 85x i bestilling
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

jossolainen

Bestilte inventory.
Snakka med Trondheim i dag, og fikk beskjed om at båten med min bil var forventet inn til Trondheim 23.Juni med forbehold om +/- 5 dager. Hadde vært en liten forsinkelse. Du får nyte bilen din Martin-, så får jeg sparke i grusen i noen uker til  ;)

Martin-

Da er det vel kun "lotto" som gjør at jeg tilsynelatende før min før du får din. Ikke veeeeldig overasket må jeg vel innrømme.
2021 Tesla Model 3 SR+ "Daily driver"
2020 Audi e-tron 50 "Solgt"
2017 Renault Zoe R90 "Konebil"
2013 Nissan Leaf Tekna "Byttet inn"
2013 Peugeot i-On "Byttet inn"
2012 Renault Fluence Z.E. Dynamiq "Kondemnert r.i.p."

teek

Kansellert "low range" LR og bestilt ny 614 LR 11.mai for levering Drammen - vet ingenting om levering.
Virker ikke som det er en reel forskjell på inventory og tilpasset akkurat nå.

Fjorden Baby!

Bestilt 16/4, custom/tilpasset, hvit SR+ m/hengerfeste, estimert levering Drammen i slutten av mai. Ikke fått VIN. Ny beskjed nylig med estimert levering slutten av juni. Ringt Tesla for å få levering raskere, men de skylder på  spesifikasjonen som gjør at det tar lengre tid..... virker rart da flere ser ut til å ha bestilt etter 16/4 og fått levering før slutten av juni.

Kelox

#146
Fjorden Baby!: Jeg har bestilt en SR+ som jeg venter på. Oppdaget ved en tilfeldighet at VIN nummer sto på fakturaen for depositumet jeg har betalt. Der finner du kanskje nummeret? ligger under Dokumenter
og Depositumfaktura

CaZpaH

Sitat fra: jossolainen på onsdag 26. mai 2021, klokken 11:04
Bestilte inventory.
Snakka med Trondheim i dag, og fikk beskjed om at båten med min bil var forventet inn til Trondheim 23.Juni med forbehold om +/- 5 dager. Hadde vært en liten forsinkelse. Du får nyte bilen din Martin-, så får jeg sparke i grusen i noen uker til  ;)

Da håper jeg min bil er med på den lasten. Har fått SMS om at bilen er på vei og at de forventer levering i slutten av juni. Bestilte 5. mai, fikk VIN dagen etter (VIN 968xxx mistenker jeg ble dyttet på en bil som matchet specc). Hvit, LR, hvitt interiør, hengerfeste og 18 tommer.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Fjorden Baby!

Sitat fra: Kelox på onsdag 26. mai 2021, klokken 16:28
Fjorden Baby!: Jeg har bestilt en SR+ som jeg venter på. Oppdaget ved en tilfeldighet at VIN nummer sto på fakturaen for depositumet jeg har betalt. Der finner du kanskje nummeret? ligger under Dokumenter
og Depositumfaktura

Har ikke fått VIN noen steder dessverre.

HKS

Bestilte LR (tilpasset bestilling) den 7. mai. La til hengerfeste "off-menu" 19. mai.
Fikk SMS i dag med forventet levering til Drammen i slutten av juni. VIN er 971xxx.
Tesla Model 3 Long Range

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA