Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

We Connect problem

Startet av fantonsen, torsdag 29. april 2021, klokken 11:49

« forrige - neste »

fantonsen

Hei.

Har akkurat kjøpt meg en brukt 2020-modell, og prøver å koble den opp med we-connect (via app). Det har forsåvidt gått bra. Får kontakt med bilen via appen på mobilen.
Men når jeg så logger på min bruker på pc via volkswagen.no, og går inn på min bil der,  så får jeg bare denne feilen:

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Og problemet er at ingen ting skjer når jeg klikker på "Fullfør profilen din nå", slik at jeg ikke kommer inn på administrering av bilen min der.

Dette er en gammel bruker, da jeg har hatt en tidligere modett for noen år siden, da det het car-net.
Så jeg lurer på om det er min gamle bruker som ikke er helt up to date.

Andre som har sett noe tilsvarende, og hvordan fikk dere løst dette?
8) I-Pace S | Firenze red | September 2018
:) InControl: S20C_20.43.1-618886 | Telematics: 18.2 | BECS: BP-AAE-BC-AC-BE

Dan9x

Du kan alltids prøve flere ulike nettlesere å forsøk gjerne fjerning av informasjonskapsler samt hurtiglager. Alternativ to er å ringe Volkswagen å spørre de om hjelp på +49 5361 3793801

fantonsen

Har forsøkt både Firefox og Chrome, med samme resultat.
Så neste steg blir vel da å kontakte Volkswagen. Men er redd jeg må til Tyskland for å kunne få hjelp til dette. Vi får se...
8) I-Pace S | Firenze red | September 2018
:) InControl: S20C_20.43.1-618886 | Telematics: 18.2 | BECS: BP-AAE-BC-AC-BE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA