Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Håpløs kunderservice hos Tesla Shop (nettbutikk)?

Startet av Teslars82, torsdag 29. april 2021, klokken 11:47

« forrige - neste »

Teslars82

I februar kjøpte jeg et sett med hjulkapsler til Aero-felger (da jeg solgte min gamle Model 3, og trengte et nytt sett til mine nye vinterhjul). Jeg fikk umiddelbart en sporingslink (UPS), som ikke fungerte. Eneste kontaktmetode jeg finner er onlineordersEMEA@tesla.com og de jeg har ringt bekrefter også at dette er den eneste metoden jeg kan bruke for å komme i kontakt med de. Jeg har jevnlig sendt eposter om saken, og er vel nå oppe i 8 eller 9 sendte eposter, som ALLE er ubesvarte. Og jeg har selvsagt ikke mottatt noen hjulkapsler (sesongen for vinterhjul er selvsagt over nå, jeg endte opp med å kjøre hele vinteren uten hjulkapsler på dekkene). Dette er det værste jeg har opplevd av netthandel (og jeg har kjøpt mye rart fra de fjerne verdenshjørner på nettet tidligere).

Er det noen som har tilsvarende dårlig erfaring med nettbutikken til Tesla? Er det noen som sitter på et hemmelig telefonnummer man kan ringe, siden onlineordersEMEA@tesla.com tydeligvis ikke fungerer...?

eDooku

#1
Har ikke noe telefonnummer, men nederst på e-posten man får fra dem (bekreftelse og faktura) står det "Tesla | 37 Toveien | Vestby Viken | 1540". Det er vel adressen til lageret Tesla Shop sender ut fra, så hvis du finner noe telefonnummer dit kan de kanskje kaste lys på saken? Eller ta en roadtrip? Gitt et ordrenummer kan vel selv en lagerarbeider finne ut hvor ting er.


EDIT: De som holder til på adressen er DSV Solutions AS, som sikkert står for spedisjonen for Tesla. Legger ikke ut telefonnumrene her, siden de mest sannsynlig ikke kan svare for Tesla Shop.
Model 3 LR AWD - 25. mars 2019
Model S 85 - 24. juni 2014 [Solgt]

eDooku

Hett tips for tracking: Lenken fra Tesla Shop for tracking er feil. Den går til DHL, men de bruker Bring i Norge. Kopier trackingnummeret og lim inn på https://bring.no for å se status på pakken.
Model 3 LR AWD - 25. mars 2019
Model S 85 - 24. juni 2014 [Solgt]

LarsPe

Bestilte takstativ til TM3 den 8.4. Ordren ble bekreftet, så ble det stille. Ingen respons på forespørsel til onlineordersEMEA@tesla.com.

Og kredittkortet er belastet.
TM3 - 2020
TM3 - 2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA