Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilen våkner ikke opp fra app

Startet av sazs, tirsdag 27. april 2021, klokken 15:40

« forrige - neste »

sazs

En model 3 2021 LR våkner ikke opp fra «sleep mode» fra appen. Ser ut at det begynte etter oppgradering til 2021.4.15. Bilen står med god LTE forbindelse men uten WiFi. Hvis den går ikke i «sleep» som eg «sentry mode» er bilen tilgjengelig fra appen som vanlig. Jeg har prøvd reboot, men det hjelp ikke.

Noen som har opplevd det samme?

Almis

2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

sazs

Sitat fra: Almis på tirsdag 27. april 2021, klokken 18:42
Prøvd reinstall av appen?
Hjelper ikke. Har også installert appen på IPad med det samme.

yurgh

Skjedde med min også ved en anledning, ved parkering på hytta - uten wifi. Måtte gå ut og slå på varme manuelt til slutt. Slo av bilen noen minutter (sikkerhetsmenyen) og restartet infotainment (holde begge rullehjul på rattet noen sekunder) og har ikke hatt problemer med våkning etterpå.

Prøv det du også?

sazs

Takk @yurgh! Det hjalp!   :+1: :)

Etter "Power Off" via "Security", ventet 6 minutt uten å presse noe knapper eller pedaler, bremsepedalen etter 6 minutt. Bilen våknet, har kjørt reboot (venstre og høyre) knapp. Bilen våknet i dag fra appen var uten WiFi og kun på LTE.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA