Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hurtigladere i Navigasjon

Startet av bobakka, lørdag 24. april 2021, klokken 22:03

« forrige - neste »

bobakka

Jeg kjørte i dag og søkte etter hurtigladere i navigasjon uten å finne den - jeg fant oversikt over parkeringsplasser!
Ligger det godt gjemt eller må jeg få overført de til bilen?
iMiev fra 8.2.11 og deretter 20 000 elbil km per år. Solgt 30.01.18 på 138 000.
i3 fra 18.10.17. Mindre rekkeviddeangst.
iX3 hentet 25.3.21. Slutt på rekkeviddeangst (nesten) :-) Solgt for innkjøpspris etter 15 mnd.
iX fra 7.11.22. Helt slutt på rekkeviddeangst..?
Fossilbil kun for lange ferieturer?


bobakka

Jeg prøvde den - og får opp alle ladestasjonene i nærheten. I artikkelen sier de:

The search engine embedded in the iDrive infotainment system of 6th and 7th generation offers the possibility to look out for electric charging stations in real time. The owner of the vehicle can easily select from a multitude of options that will the system refine the search results as desired.

Jeg har ikke funnet dette filteret. Jeg ønsker typisk å velge enten minst 50kW eller 100 kW og å kutte ut Tesla ladere feks - og gjerne få opp de som er ledige - som skal være mulig:

For example, you can filter out the stations by selecting certain features to be accomplished, like the specific type of charging port or the level of congestion at the respective electric "refill" station.

Noen som har klart å filtere og bare vise feks "ledige" "Ionity" ladere minst "100kW"??
iMiev fra 8.2.11 og deretter 20 000 elbil km per år. Solgt 30.01.18 på 138 000.
i3 fra 18.10.17. Mindre rekkeviddeangst.
iX3 hentet 25.3.21. Slutt på rekkeviddeangst (nesten) :-) Solgt for innkjøpspris etter 15 mnd.
iX fra 7.11.22. Helt slutt på rekkeviddeangst..?
Fossilbil kun for lange ferieturer?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA