Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 - bestilling og levering 2.kvartal 2021

Startet av Kires, torsdag 22. april 2021, klokken 09:10

« forrige - neste »

Stifens

Åkranes er som regel innom Stavanger tidlig om morgenen, så Bergen om ettermiddagen, før den går til Trondheim.

Preference

Fikk akkurat SMS som utlevering av SR+ i Drammen. Bestilt 20/4. Gleder meg til neste onsdag  :D :D

tose

ITS HAPPENING!

To lange uker til henting men fint å få datoen.


DejaVu_85

Endelig kom sms, henter neste onsdag midt på dagen


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

torhag

Bestilte nå levering 25/6 i Drammen for hvit SR+ med hengerfeste. Men ser at klokkeslettet som kommer opp når jeg følger lenken «legg til i kalender» er et annet enn det som kommer opp som avtalt. Hmm...


Sent from my iPhone using Tapatalk

worntire

Also got a delivery date finally :) (21/06 in Drammen)

Bubbles

Fikk sms her også :D Henting onsdag den 16. Blir en lang uke nå :laugh:
21 Rød TM3 - VIN: 232xxx

Flluka


xzurrer

Noen av dere som har fått dato som har måttet godkjenne førstegangsregistreringen enda?

Fått dato og endelig faktura, men enda ingenting fra Vegvesenet.

Martin-

Bare til info, "klargjør for levering" statusen hos meg kom først når bilen faktisk var ankommet utleveringsstedet. Fikk min SR+ på fredag, har bare positive erfaringer så langt! 😁
2021 Tesla Model 3 SR+ "Daily driver"
2020 Audi e-tron 50 "Solgt"
2017 Renault Zoe R90 "Konebil"
2013 Nissan Leaf Tekna "Byttet inn"
2013 Peugeot i-On "Byttet inn"
2012 Renault Fluence Z.E. Dynamiq "Kondemnert r.i.p."

Preference

Sitat fra: xzurrer på tirsdag 08. juni 2021, klokken 19:58
Noen av dere som har fått dato som har måttet godkjenne førstegangsregistreringen enda?

Fått dato og endelig faktura, men enda ingenting fra Vegvesenet.

Fikk du også velge endelig dato i dag? Trenger endelig faktura for banken min, men ikke fått noe på profilen enda  ::)

xzurrer

Sitat fra: Martin- på tirsdag 08. juni 2021, klokken 20:03
Bare til info, "klargjør for levering" statusen hos meg kom først når bilen faktisk var ankommet utleveringsstedet. Fikk min SR+ på fredag, har bare positive erfaringer så langt! 😁

Dette stemte ikke for min del, jeg bestilte bil fra inventory som allerede var i transitt. Denne sto det "klargjør for levering" på fra minutt én, bilen er enda under transport til utleveringssted hvis den ikke er kommet fram i de siste to-tre dagene.


@Preference, jeg fikk SMS om å velge foretrukken dag for utlevering 1. juni, bestilte bilen 12. mai. Første ledige tidspunkt var da 21. juni for utlevering i Bodø.

haugstad

Glovis Chorus pakker sammen etter å ha lastet av en drøss med biler, Prometheus Leader venter på å få komme inn til.

Twiken

Da var TM3 LR hentet i Trondheim  :D Var spent på kvaliteten, siden mange har klaget på lakk og gaps osv. Har også hørt ymse om LR fre Freemont. Men bilen var helt strøken! Ikke en ripe, ingen gaps og alt har fungert knirkefritt! I brevet fra Tesla stod det også at de hadde gått over bilen og feil ville ha stått på en egen liste. Men listen var tom og jeg har ikke funnet noen feil :) i tillegg polerte de bilen før levering. Tesla avd. Trondheim har i alle fall levert! Gled dere de som fortsatt venter :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA