Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 - bestilling og levering 2.kvartal 2021

Startet av Kires, torsdag 22. april 2021, klokken 09:10

« forrige - neste »

pop

#60
Prøv å legge in VIN her for å få dato og dersom dere får opp deres bil, klikk for å se km, utstyr osv.
https://tesla-info.com/factory-vin.php

Sjekket noen biler i inventory:

WLTP Range km 580
Approx factory gate 27-Mar-2021

WLTP Range km 614
Approx factory gate 24-Apr-2021

teek

Nå har det kommet leveringsdato på min første bestilling, model 3 LR , levering 31.mai

Brosme

2014 P85 | Grå | 21''Grå | Alt utstyr uten +.
2021 Model 3 LR Rød med hengerfeste.  Bestilt 09.04.21. Leveres........snaaaaaaart.


3mt

Fikk SMS om levering 26 mai i Drammen for litt siden i dag (LR bestilt 10. april). Ikke sett noe til VIN. Hva er vanlig prosedyre når det gjelder å få VIN og regnr? Forsikringsselskapet vil vel ha regnr
2021 M3 LR

Murmik

Venter på en SR+ og har fått beskjed om utlevering i slutten av mai.

Det kom et skip fra Shanghai til Zeebrugge i går med SR+ til Europa. Etter å ha brukt uforholdsmessig mye tid på diverse nettsider er min teori at bilen min er ombord i Auto Eco som går fra Zeebrugge til Drammen via Bremerhaven i morgen. Ankomst Drammen er satt til 19. mai.

Hvis dette stemmer så bør både jeg og andre SR+-bestillere kunne håpe på utlevering fra uke 21.

Hvis noen har info som går i en annen retning så er det interessant å høre om.

galli

LR hentes 26. mai i Drammen. I dag dukket VIN opp i kilden på nettsidene. MF945... Ser ut som dette er ca. i skjæringspunktet mellom mars/april.

DERSOM det skulle vise seg å være en 580-variant, hvor vrient er det å bytte til en "in transit" 614-variant? Har allerede betalt innskuddet.

Preference

Sitat fra: Murmik på torsdag 13. mai 2021, klokken 17:49
Venter på en SR+ og har fått beskjed om utlevering i slutten av mai.

Det kom et skip fra Shanghai til Zeebrugge i går med SR+ til Europa. Etter å ha brukt uforholdsmessig mye tid på diverse nettsider er min teori at bilen min er ombord i Auto Eco som går fra Zeebrugge til Drammen via Bremerhaven i morgen. Ankomst Drammen er satt til 19. mai.

Hvis dette stemmer så bør både jeg og andre SR+-bestillere kunne håpe på utlevering fra uke 21.

Hvis noen har info som går i en annen retning så er det interessant å høre om.

Skjønner ikke hvordan du har funnet ruteplanen til Auto Eco, men basert på dens posisjon i Zeebrugge nå ser det ut til at du har truffet godt!

Brosme

Sitat fra: galli på fredag 14. mai 2021, klokken 08:50
LR hentes 26. mai i Drammen. I dag dukket VIN opp i kilden på nettsidene. MF945... Ser ut som dette er ca. i skjæringspunktet mellom mars/april.

DERSOM det skulle vise seg å være en 580-variant, hvor vrient er det å bytte til en "in transit" 614-variant? Har allerede betalt innskuddet.

Etter det jeg har lest rundt om skjedde endringen mellom 942 og 943 så du skal være trygg.
2014 P85 | Grå | 21''Grå | Alt utstyr uten +.
2021 Model 3 LR Rød med hengerfeste.  Bestilt 09.04.21. Leveres........snaaaaaaart.

3mt

Fant vin i kildekoden nå. Har 944 (LR bestilt 10. april). Kom over denne https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/1SmnxAKE1WdHnzOAnDtbB7lmjOkaOB87IZW-H7pTCDD8/htmlview# som ser ut til å underbygge teorien om 614km en gang mellom 942/943
2021 M3 LR

Brosme

Fikk SMS fra Tesla. Utlevering 27.mai. Bergen/Kokstad. :D
2014 P85 | Grå | 21''Grå | Alt utstyr uten +.
2021 Model 3 LR Rød med hengerfeste.  Bestilt 09.04.21. Leveres........snaaaaaaart.

Redbug


Redbug

Got vin for my M3P. Its 960

How can we know which ship is the car on?

Kenny427


paalsen


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA