Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Peugeot Partener 1999 Romania

Startet av ion Voicu, torsdag 22. april 2021, klokken 07:31

« forrige - neste »

ion Voicu

Jeg har et lasteproblem.
DC-DC-laderen lades ikke når jeg tar kontakt

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

ion Voicu

Ja, jeg trenger det, bilen går fortsatt, men jeg laster med en ELCON-laster.
Jeg vil ha en Sagem-partner eller berlingo
Neste uke går jeg til en formann for en diagnose, så bestemmer jeg meg for om det er verdt å investere i denne bilen [18 måneder = 29 000 km, autonomi ved 3 grader utenfor er over 100 km], neste uke er det mange løp i Norge - Romania .
Takk på forhånd

ion Voicu

#3
På veien
  I dag klarte jeg å sette alt i drift, Maksimal lykke
Det gjenstod å endre motorlagrene, + planetaksen til venstre. IMG_20210409_101829.jpg
5 seter

elektrolux

Godt jobba.

Samtidig vil jeg promotere en lik bil i Norge som trenger nytt hjem. Tidligere eid av Ole Simon og brukt som firmabil i ølutsalget hans.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

ion Voicu

God kveld .
Jeg skriver her litt sent.
Jeg kan fortelle deg nå at jeg har passert 40 000 km siden jeg er Peugeot-eier, veldig fornøyd med bilen og E-Golf-batteriet så langt.
Med 26 kw batteri er autonomien over 100 km ved temperaturer på 0 grader i Romania.

ion Voicu

Jeg kjøpte nylig en Renault Fluence, funksjonell, men med mange problemer. Nå er jeg ute etter å lage en abgreid på H. V.-batteriet for å sette noe 40 kw> 60 kw. ..... i dag er de fleste bilbatterier laget på moduler der sveising uten skruer ble brukt, veldig vanskelig å jobbe med for en amatør hjemme. Passer for Nissan lif-elementer.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA