Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tips til hvor jeg kan kjøpe bremsetromler?

Startet av Bebbetufs, tirsdag 20. april 2021, klokken 16:36

« forrige - neste »

Bebbetufs

Trenger nye tromler bak samt monteringskit til bremsesko. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Det er helt tørke der jeg pleier å handle deler.

Motorforum skal ha 4500kr per stk. ::) vanlig pris på ettermarkedstromler pleier å være rundt 500kr.

Bebbetufs

Ser ut som om jeg har funnet et sett brukte, men jeg vil helst ha nye i fremtiden så fint med tips her for fremtidig bruk om noen skulle finne en forhandler.

I følge delekatalogen er det samme delenr i 2011 som i 2019. Jeg har ikke sjekket årene i mellom, men regner med at det er samme del på alle årsmodellene.

engolf

Jag har själv sökt runt på internet utan att hitta en återförsäljare som säljer bromstrummor till trillingar, så jag tror man får krypa till korset och köpa originaldel.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA