Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Toyota bZ4 (første elbil) vises mandag kl 03.20 norsk tid

Startet av Electric cars in Norway, søndag 18. april 2021, klokken 18:01

« forrige - neste »

Daniel_0007

Model 3 2019 LR Rwd

Chimp

Skuffende synes jeg. Burde hatt større batteri og større bagasjerom. Hvis prisen blir latterlig lav er det en annen sak, bør koste mindre enn id4

MightyCalves

Sitat fra: Chimp på fredag 29. oktober 2021, klokken 12:21
Skuffende synes jeg. Burde hatt større batteri og større bagasjerom. Hvis prisen blir latterlig lav er det en annen sak, bør koste mindre enn id4

Enig. Viser jo bare at de ikke er særlig interessert i å selge elbil. (Noe de for øvrig har uttalt flere ganger)

Daniel_0007

Sitat fra: Chimp på fredag 29. oktober 2021, klokken 12:21
Skuffende synes jeg. Burde hatt større batteri og større bagasjerom. Hvis prisen blir latterlig lav er det en annen sak, bør koste mindre enn id4

Med tanke på hvor overprisa lexus ux300 er så tviler på denne blir særlig billig, vil tippe 400k for forhjulstrekk og 450k for 4x4
Model 3 2019 LR Rwd

batterimannen

Var ikke akkurat noe spenstige greier dette.

Måtte tatt en kamp med meg selv om jeg hadde vurdert å kjøpe den. Føles ikke riktig å kjøpe elbil av det selskapet i verden som driver mest med lobbyvirksomhet mot elbiler.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Tesla88

Om bilen kommer med bladebatterier, vil dette gi et konkurransemessig fortrinn, om disse virkelig er brannsikre.

SitatDa vi spør Carlucci om dette samarbeidet gjelder Blade batteriene, vrir han seg i stolen, og vi får et noe flyktig svar. -La oss si at du sier det, fortalte han.

https://www.elbil24.no/nyheter/flere-detaljer-om-elbilen-toyota-bz4x/73685887


Trond.m

Utseendemessig har de også en vei å gå. Hadde skjermene vært lakkert ville det se bedre ut.

Mr Oizo

Det blir nok flere valg vil jeg tro. Ut fra prototypen å dømme ser det ut som kontrastlakkering. Men det er jo også mange som liker svarte plastskjermer for en røff offroad-look.

Radiobil1

Er det noe fornuftig årsak til at bilfabrikkene igjen har begynt å legge på skjermbuer med plast på utsiden?


Dette kom jo på Golf GTI og flere andre tidlig på 80 tallet. Var jo da skikkelige rustfeller, kan de fortsatt bli det, eller er den faren eliminert?

ProsjektX

Hva er greia med Toyota og design..? Slenger inn noen former og farger her og der som ikke henger sammen med noe annet i det hele tatt. Stygger ned bilene sine så grasalt...  ::)
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

DeepFu

Sitat fra: Radiobil1 på lørdag 06. november 2021, klokken 10:17
Er det noe fornuftig årsak til at bilfabrikkene igjen har begynt å legge på skjermbuer med plast på utsiden?

Det forteller jo at det er en SUV... Og at dette er bilen for deg hvis parkeringsplassen utenfor hytta ikke er asfaltert.
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA