Har en ny id.4 1st nå og den er ok,men skal ha en awd bil til..Det blir enten Q4 eller id.4 tech slik det ligger ann nå.
Prislisten på Q4 var så overveldende uoversiktlig at jeg mistet helt tråden og regelrett sliter med å veie de to nevnte opp mot hverandre. Q4 ser penere ut,men panorama på id.4 er mye tøffere. Pianolakk festen i id.4 er en skam rett og slett. Setene i id.4 er litt myke så her vil jeg tro Q4 kan varte opp med noe bedre. Girvelgeren i id.4 er mye bedre enn Q4 sin bryter der nede. Ekte knapper for klima er gull på Q4. Osv..osv. er mye pluss og minus i begge de to leirene. Vurderte og Kia EV6,men synes bagasjerommet ble upraktisk. Samme med Mach-e,for lite der bak samt opplevde den som ustabil på vinterføre. I Pace har jeg slått fra meg. Polestar 2 blir litt liten og rekkevidde vinter likeså. E-tron 55 for dyr og utdatert. TM3 for liten og bråkete. Ioniq 5 tviler jeg vil klare å levere noe særlig i år,men kul bil. TMY blir umulig å få tak i før vi bikker 2022 tror jeg,så den er ut.Enyaq er en flott bil,men det er noe der som ikke fenger,så ut med den også. Så det blir mellom Q4 og ID.4....