Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Aftermarket spoiler for TM3 SR+

Startet av palmetre3, søndag 18. april 2021, klokken 01:59

« forrige - neste »

palmetre3

Hei! Har nettopp handlet TM3 SR Plus etter prisjusteringen som jeg ønsker å "freshe" opp litt. Noen som har bakspoiler fra ebay/aliexpress/wish etc. som kan dele erfaring? Hvor kjøpte dere fra? Pris? Hvordan er kvaliteten? Festet det med kun lim?
2021 - TM3 SR+ bestilt
2019 - TM3 LR - solgt

Mondeo


Har en slik jeg kjøpte for halvannet år siden på banggood. Bare limt på. Sitter som støpt.

B2o2om

Sitat fra: Mondeo på mandag 19. april 2021, klokken 08:43

Har en slik jeg kjøpte for halvannet år siden på banggood. Bare limt på. Sitter som støpt.

Er den karbonfiber? Har du link?

palmetre3

Sitat fra: Mondeo på mandag 19. april 2021, klokken 08:43

Har en slik jeg kjøpte for halvannet år siden på banggood. Bare limt på. Sitter som støpt.

Stilig! Ser at prisen blir vel så og si det samme om jeg bestiller fra slike nettsider, eller om jeg bestiller fra BeGood.no, da frakt og toll kommer i tillegg fra utlandet. Så kanskje jeg bare skal bestille via BeGood i så fall. Hva betalte du for din?
2021 - TM3 SR+ bestilt
2019 - TM3 LR - solgt

Mondeo

Nei det er bare sort plast, men fornøyd med kvaliteten.
Får den med karbonfiberlook også.

Betalte vel 600kr tror jeg. Er ikke moms når man handler hos Banggood. Siden de ikke støtter VOEC løsningen går pakkene bare rett gjennom.

Men går sikkert mye raskere å handle fra Begood.

Electric cars in Norway

Sitat fra: Mondeo på mandag 19. april 2021, klokken 17:28
Er ikke moms når man handler hos Banggood. Siden de ikke støtter VOEC løsningen går pakkene bare rett gjennom.

Får du ikke faktura på mva seinere i egen faktura? Dette er jo et gull tips :+1: for oss gjerrigknarker  8)


Mondeo

Sitat fra: B2o2om på mandag 19. april 2021, klokken 09:33
Sitat fra: Mondeo på mandag 19. april 2021, klokken 08:43

Har en slik jeg kjøpte for halvannet år siden på banggood. Bare limt på. Sitter som støpt.

Er den karbonfiber? Har du link?

Prøvde å søke den opp hos Banggood men fant den ikke. Kanskje de ikke selger den lenger. Er somsakt lenge siden jeg kjøpte den.
Men finner sikkert tilsvarende på andre nettbutikker.

Mondeo

#7
Sitat fra: Electric cars in Norway på mandag 19. april 2021, klokken 17:30
Sitat fra: Mondeo på mandag 19. april 2021, klokken 17:28
Er ikke moms når man handler hos Banggood. Siden de ikke støtter VOEC løsningen går pakkene bare rett gjennom.

Får du ikke faktura på mva seinere i egen faktura? Dette er jo et gull tips :+1: for oss gjerrigknarker  8)

Nei har handlet masse der i hele år og ikke fått noe regning. Bangood har også en "tariff insurance" man kan huke av, som vil si at de dekker ekstra konstander om de kommer.
Har brukt den noen ganger før når man fikk momsregning, og bangood betalte det uten problem.

Men ikke fått en eneste regning etter Norge begynte med det nye systemet ved årsskiftet eller nå.

Electric cars in Norway

Sitat fra: Mondeo på mandag 19. april 2021, klokken 17:33
Sitat fra: Electric cars in Norway på mandag 19. april 2021, klokken 17:30
Sitat fra: Mondeo på mandag 19. april 2021, klokken 17:28
Er ikke moms når man handler hos Banggood. Siden de ikke støtter VOEC løsningen går pakkene bare rett gjennom.

Får du ikke faktura på mva seinere i egen faktura? Dette er jo et gull tips :+1: for oss gjerrigknarker  8)

Nei har handlet masse der i hele år og ikke fått noe regning.

Nice :+1:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA