Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Da var kampanjemodellen tilbake

Startet av Øystein Hermansen, fredag 16. april 2021, klokken 16:30

« forrige - neste »

Øystein Hermansen

 :)

Jaguar I-Pace - EV400 - Nordic Edition, kr. 669.000. https://finansiering.jaguar.no/finansiering/finansiering/kampanjer/nordic-edition

10000 kroner dyrere enn sist gang + tillegg for metallic lakk (men så kan du selv velge hva du ønsker i forhold til sist gang hvor det var 6 farger å velge mellom) Fortsatt en bra pris mener nå jeg da.

De kjenner nok pusten i nakken av Audi og MB tipper jeg.


Stikkkontakt

Sitat fra: Øystein Hermansen på fredag 16. april 2021, klokken 16:30

De kjenner nok pusten i nakken av Audi og MB tipper jeg.

Om de evner å kjenne den så bør de snart begynne å ta tak i feilene bilen plages med.
Og kanskje prøve å fikse ladingen så den i det minste er i nærheten av det de lover i brosjyren.

4Matic Fanatic

Sitat fra: Stikkkontakt på fredag 16. april 2021, klokken 17:12
Sitat fra: Øystein Hermansen på fredag 16. april 2021, klokken 16:30
De kjenner nok pusten i nakken av Audi og MB tipper jeg.
Om de evner å kjenne den så bør de snart begynne å ta tak i feilene bilen plages med.
Og kanskje prøve å fikse ladingen så den i det minste er i nærheten av det de lover i brosjyren.
Støttes. Dessuten er det ikke snakk om å kjenne pusten i nakken, eTron og EQC selges jo i helt andre volum og har gjort det hele tiden fra de kom._
Forsåvidt greit for oss som har bilen, synes det er greit å ha noe som ikke står på hvert gatehjørne, og ville fremdeles ikke byttet med noen annen nybil under en mill..

Ingeniøren

#3
Var det ikke EV320 det var kampanje på - her skrives det at det er EV400 uten at jeg fant ut det i farten ?

Jaguar har vel aldri solgt i store volum. Som selgeren sa når jeg kjøpte min - nå selger vi like mange på en mnd som normalt på et år.... Synes det er greit å være litt eksklusiv  :+1:
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE


Electric cars in Norway


Stikkkontakt

Sitat fra: Electric cars in Norway på lørdag 17. april 2021, klokken 08:37
Enig, det er en kongebil.

Synd ikke Motor fikk testet den 2021 modl. nå sist.

Hvorfor er det synd?
Det er ingen endring i rekkevidde på 2021-modellen. Og hurtigladingen er om mulig blitt enda verre.

Tellus

Sitat fra: Stikkkontakt på lørdag 17. april 2021, klokken 09:26
Sitat fra: Electric cars in Norway på lørdag 17. april 2021, klokken 08:37
Enig, det er en kongebil.

Synd ikke Motor fikk testet den 2021 modl. nå sist.

Hvorfor er det synd?
Det er ingen endring i rekkevidde på 2021-modellen. Og hurtigladingen er om mulig blitt enda verre.

Hvor har du fått der fra ? Flere har rapportert 108 kW ladeeffekt med MY 21.
En kompis av Teslabjørn testet MY21 i vinter og ladet med 100+ kW over en lengre periode. Varmt batteri er alfa-omega.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA