Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Åpne hanskerommet mens man ser på Netflix

Startet av yurgh, onsdag 14. april 2021, klokken 23:10

« forrige - neste »

yurgh

Utrolig skuffende at det ikke går å åpne hanskerommet når Netflix er på. Talestyring funker ikke, og ingen andre alternativer som jeg kjenner til, iallefall? Blir sykt dårlig stemning i baksetet når vi må kutte underholdningen for å åpne.

model3pw

Nei! Elon synes ikke du skal distrahere andre med å bråke/åpne hanskerommet midt i en film, så det må du isåfall planlegge og åpne på forhånd :police:

Handyman

RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Wabby

TM3P 2021 - Oslo

Måkemannen

Sitat fra: Wabby på torsdag 15. april 2021, klokken 09:31
Sitat fra: Handyman på torsdag 15. april 2021, klokken 08:38
Hvem trenger hansker mens man ser på Netflix ;)
Kanskje vaselinflaska ble glemt å ta frem?
This escalated quickly!

Sent fra min Moto G (5S) Plus via Tapatalk


Stifens


Svein_H

Jeg synes nå mest synd på Patrick Steward jeg da, og alle memene han er opphav til...
2021 Zoe Zen+ R110 (2024-)
2018 Zoe Intens R90 (2018-2024)
2013 Focus Titanium 1.6 EcoBoost stv (2012-)
2004 Dethleffs Advantage Globetrotter 2.8 JTD (2021-)

z4rd

yurgh, hvis det blir såpass dårlig stemning i baksetet slik du beskriver det, så hadde jeg nok dratt en sånn klassisk historie fra "da jeg var liten, så..." ;)

Men på den andre siden, så burde jo det være en smal sak å fikse, hvis Tesla mener det er viktig nok :)
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

Lapskaus

Netflix appen kunne trengt en overhaling. Og yt også. Irriterende at man ikke kan flytte bilen uten å måtte starte helt på nytt. Hadde vert greit om den fortsatte der du slapp når du starta appen igjen.

yurgh

Politibetjent: Vognkort og førerkort, takk
Meg: Javisst, så fort som mulig: Er bare fire minutter igjen av Peppa Gris nå!
😁

Måkemannen

Er du muligens mulig å få inn Amazon Prime på den skjermen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA