Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla lanserer City SuC (4 stk i Oslo!)

Startet av perjohans, mandag 12. april 2021, klokken 22:27

« forrige - neste »

perjohans

https://www.elbil24.no/nyheter/tesla-ruller-ut-city-charging/73634428

Dette er spennende! Blir alle 4 parkeringshus som Ibsen-kvartalet?

Hvor blir laderne på Skøyen, Ullevaal og Lysaker?

Magnus Hansen

Står at det dukker opp i kartet i slutten av uken, så da ser vi vel. Jeg vil tippe Lysaker blir Ccvest (som strengt tatt ligger på Lilleaker). Ullevål blir i forbindelse med Ullevål stadio hvor det er mange p-plasser. Skøyen er jeg usikker på. Men det er jo en del p-hus der som kan være en mulighet.

kodax

Dvs at det nå kommer til å være én like ved min jobb, én ved konas jobb og én ved båten...får legge inn en bestilling på én rett ved hytta også da:)
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

kodax

Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Magnus Hansen

Plasseringen er vel foreløpig veldig omtrentlig. De klarer vel neppe å plassere hurtigladere midt på E18  :)

Dette er også diskutert i «finne fremtidige superchargere»

kodax

Forventer at de kommer med drone, og så får man påfylling ala lufttanking som fly driver med:)
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA