Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når tror du Tesla FSD blir godkjent for Level 3 i Norge?

Startet av kodax, mandag 12. april 2021, klokken 20:34

« forrige - neste »

kodax

Det kan jo selvfølgelig hende at det først bare blir godkjent for noen type veier etc., spørsmålet er altså når det først blir godkjent på Level 3 i Norge, uavhengig av eventuelle begrensninger.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

daktari

Folk burde vedde litt cash i denne tråden. Husker han kisen på TMC som veddet $10.000 til charity innen utgangen av 2017. Så betalte han ikke. Han dukket ikke opp igjen med det nicket i 2018 eller senere gitt.

Eller som en amerikaner skrev: det er ikke så nøye når FSD kommer, for suksess varer evig men forsinkelse er bare midlertidig.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

kodax

Vi som har betalt for FSD har allerede veddet en god del cash :D
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Motorwatt

SitatVi som har betalt for FSD har allerede veddet en god del cash :D

Og jeg som planlegger å selge bilen i september har tydeligvis allerede tapt veddemålet. Det skjer ikke en gang til. Hadde jeg fått med meg min dyrekjøpte FSD hadde det kanskje blitt Tesla en gang til.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

kodax

Sitat fra: Motorwatt på mandag 12. april 2021, klokken 21:26
Og jeg som planlegger å selge bilen i september har tydeligvis allerede tapt veddemålet.
Det høres ikke ut som du har overveldende tro på at FSD er på plass før september 2021..
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Electric cars in Norway

#5
Hvis ikke Tesla FSD :+1: blir godkjent for Level 3 i Norge innen 2025 er det noe veldig galt! Der er jeg.

Les denne fra mars i år. Jeg er som vanlig veldig positiv. :+1:
https://www.caranddriver.com/news/a35785277/tesla-fsd-california-self-driving/

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA