Er ikke umulig at lyktene til TM3 har blitt bedre i senere utgaver enn min (03.2019), men med tanke på hvordan det føles å kjøre med min versjon på veier som ofte er for smale for to biler når det er mørkt og surt, så fremstår PS2 sine lykter som en våt drøm i forhold.
Som THE nevner, skal det en del til for å tine opp håndtakene. Faktisk tar det mye tid og innsats for å tine vinduene også selv om de er skrapte. Virker som de i feil vær, fryser på innsiden av døren.
Jeg har flere ganger opplevd å slite med å få åpnet førerdøren, og ved et par-tre anledninger har jeg ikke klart å lukke den etterpå, fordi glasset ikke vil rikke seg. Uansett hvor mye jeg skraper og dunker i glasset ovenfra. Noe jeg har gjort med litt ekstra kraftig og høy puls i tilfelle det skulle gå til ...
De to gangene det har vært på det verste, har jeg kjørt 10-15 minutter med varmen på fullt mens jeg jevnlig har brukt vindusheisen opp og ned. Til slutt har vinduet sluppet taket. sist var det ikke en gang regn før frosten, bare mildvær ved ankomst og frost ved avgang noen timer senere.
For meg er ikke slikt "whatever", men en del av en pakke med seriøst irriterende egenskaper jeg vil slippe å forholde meg til. TM3 er den eneste bilen jeg har hatt så mye tull og irritasjon med om vinteren.