Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

SA-899, multifunksjonstelefoni.

Startet av hansolav, torsdag 30. juni 2022, klokken 17:56

« forrige - neste »

hansolav

Hei,

Er det noen som kan fortelle meg hva pakken SA-899 faktisk inneholder? På Mercedes' hjemmeside finner jeg en beskrivelse som hevder blant annet at telefonen blir "automatisk koblet til bilens eksterne antenne". But how? Har noen testet om det faktisk har noe for seg? Selgeren min visste ikke mer om dette enn den enkle teksten, tenkte kanskje noen her visste mer

-Hans Olav

boppus

Har aldri bestilt den funksjonen, har aldri savnet den, og har aldri forstått hva det er.

Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

Filip86

Bestilte den til vår EQC i 2020, selgeren ante ikke hva den gjorde så fikk den gratis. Den har en egen spole i ladeplata som gjør at mobiltelefonen bruker bilens antenne til å få signaler. I teorien så skal du få bedre dekning da bilen kan blokkere de. Jeg tok ikke med dette på nye bilen vi bestilte, da det for vår del har veldig lite for seg der vi kjører.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA