Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Polestar 2 leveres nå med vinterhjul på kjøpet

Startet av Blitz, onsdag 19. januar 2022, klokken 16:38

« forrige - neste »

Blitz

Begynner å bli veldig mye bil for pengene, spesielt hvis man velger den billigste modellen til 350 000.

**Dette tilbudet vil ikke kunne kombineres med en annen kampanje. Dersom du allerede har benyttet deg av tilbudet med 0,25% lånerente og enda ikke har hentet ut din bil, kan du nå velge mellom å beholde den gode renten, eller få valgfrie vinterhjul inkludert. Tilbudet er kun gyldig før overleveringen av din Polestar 2.

Elektro12


Blitz

Da må du legge til Pilot til 30 000, så da kommer den på 380 000 med vinterdekk.

Pilot

Pixel LED frontlykter
Lyssekvenser
LED tåkelys foran med kurvelys
360° parkeringskamera
Driver assistance with Pilot Assist, Adaptive Cruise Control, and Emergency Stop Assist
Driver awareness with Blind Spot Information System (BLIS) with steering assist, Cross Traffic Alert with brake support, and Rear Collision Warning & Mitigation
Automatically dimmed exterior mirrors
Park Assist, side


E-Trond

Veldig bra av Polestar! 👍
Begynner å bli svært gode priser på bilene!

Er du Agrol medlem så får du 5% på Long Range og 2% i avslag på short Range 👍👍👍
Så spørs det om jeg får med vinterhjul i tillegg til Agrol rabatten da.... 😉
Polestar 2  2022
Ioniq  2020
Ioniq 5   2025 modell i bestilling

JEG

Klarer ikke å finne ut hvor lenge tilbudet gjelder. Noen som vet?

Tin

Sitat fra: JEG på onsdag 26. januar 2022, klokken 21:59
Klarer ikke å finne ut hvor lenge tilbudet gjelder. Noen som vet?

Sjekket med Polestar. Ikke satt noen dato. Kommer sikkert litt an på hvor mye de selger. Er vel en del biler på vei inn som ikke er solgt, så de ønsker sikkert bli kvitt noen av disse i alle fall.

jman76

Noen som har erfaring med 2WD på vinterføre og bratte kneiker?

E-Trond

Vanskelig å si når jeg ikke har kjørt bilen på vinteren,men Bjørn Nyland har veid bilen og fant ut at den har 1140 kg framme og 920 kg bak.
Det gir jo 55% av vekta på framhjul,som igjen burde gi god fremkommelighet.
Polestar 2  2022
Ioniq  2020
Ioniq 5   2025 modell i bestilling

jman76

Sitat fra: jman76 på lørdag 12. februar 2022, klokken 11:26
Noen som har erfaring med 2WD på vinterføre og bratte kneiker?
Kan svare meg selv etter prøvekjøring i dag; ganske så bra til å være en så tung bil utrustet med piggfrie dekk. Testet bil var Long Range med 2WD. Vekta på SR og LR skal visstnok være ganske lik.

badblock

Hei
Snakket med Polestar i dag og de sier at tilbudet i utgangspunktet går ut 31. mars men de har utvidet tilbudet til natt til mandag 4. april :-)

Contango

Nå har Polestar ikke bare avsluttet vinterhjul kampanjen men har også stengt for nye ordrer til slutten av April. Det betyr sannsynligvis også at prisene er på vei nordover.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

hELgenen

Sitat fra: Contango på mandag 04. april 2022, klokken 13:38
Nå har Polestar ikke bare avsluttet vinterhjul kampanjen men har også stengt for nye ordrer til slutten av April. Det betyr sannsynligvis også at prisene er på vei nordover.

Kanskje - det er vel også trolig slik at det er 2023 modeller som da vil komme for salg - med nye farger blant annet

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA