Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla V11 Interface

Startet av Motorwatt, mandag 22. mars 2021, klokken 11:32

« forrige - neste »

cra

Foretrekker rattet i Lambo'en, men resten av kaoset kan jeg klare meg uten. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

daktari

Det er en Lambo Urus som egentlig er en Q7. Du kjenner igjen skjermene fra Audi e-tron.

Mange supersportbiler vil forsøke å være veldig racing. Synes ikke Urus er så vellykket uansett.
Det blir interessant å se om ny S/X interiør vil oppleves kjedelig ganske raskt. Merker selv jeg er ambivalent. Pent men intetsigende; ikke sport, ikke luksus, ikke kul design, kun moderat tech (alle har en stor skjerm nå)
Jeg liker løsningen for telefonlading de har rappet fra 3ern. Den midtkonsollen er classy og smart på min.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

geear

Lambo er rimelig ytterkant designmessig, det er liksom motpolen til Porsche. Dingser og vinger og greier overalt både innvendig og utvendig. VAG dekker vel inn de fleste kundegrupper.

thbo

I gamledager derimot! Nå høres jeg ut som faren min men, Lambo var mer på ballen på 70-80-tallet med Countach f.eks. Cybertruck er jo nærmest som om man har tatt en elastisk Countach og dratt den opp etter taket, lagt plan midt i bakenden der motoren var, samt fjernet alt av unødvendige luftinntak. Vel, det var kanskje å *strekke* det Interiøret var ihvertfall også mer spartant og praktisk enn alt dillet, overlappende ulike materialer og metallfargede plasten produsenter bruker i dag, selvom de da måtte ha små visere og klokker for mye og et minimum av lamper. Litt sånn som Bollingers EV SUV retro-etterligner i sitt interiør.

Begynner å bli off-topic dette gitt Når kommer den forbannede V11 da?!
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

kodax

V11 skal få bedre automatiske viskere
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Motorwatt

#20
Men vi får allikevel ikke Waypoints



Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

thbo

#21
Sitat fra: Motorwatt på søndag 11. april 2021, klokken 12:04
Men vi får allikevel ikke Waypoints
«haha» ...? Misforstår han? Vet han har sagt han tror bilens navigasjon klarer seg uten, men skulle visst tidligere se på det, for det er et rimelig elementært behov i forhold til å sette opp og planlegge en rute. Skal man innom et sted før et annet må man sjekke total tid og avstand i andre løsninger i dag. Som ABRP viser har det betydelig påvirkning på hvor og hvordan man burde lade på veien (om det er nødvendig).

Om ikke Tesla saumfarer alt av epost, meldinger, sosiale media, søk, og analyserer samtaler som foregår i bilen i fremtiden, ser jeg ikke helt hvordan de «automatisk» skal klare å løse dette.
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA