Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hundebur med tilgang fra sidedør. (6 seter)

Startet av AndreasRingdal, torsdag 08. april 2021, klokken 12:54

« forrige - neste »

AndreasRingdal

Har noen sett hundebur til TMX som gjør det mulig å ta ut hunden via sidedøren? Ønsket er å kunne ta hunden ut for lufting under lading selv om vi har lasteboks, sykkel eller kajakk på hengerfestet.

Størrelse på dyr: Mellom Staffordshire terrier og Labrador et sted.
TMX 75D (MCU2/HW3/FSD)
Leaf 24 fra 2016 til 2018 (50000km)

kodax

Bruker du HS-Xbox, så går bakluken opp. (Jeg har limt på antiskli på lokket, så bikkja ikke skal skli.)
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

AndreasRingdal

Den virker praktisk for baggasje sin del.

https://www.hsx.no/produkter/hs-xbox


Mulig vi ender opp med et bur som vi snur fremover de gangene vi skal på langtur med enten sykkel eller (modul) kajakk på hengerfestet.
TMX 75D (MCU2/HW3/FSD)
Leaf 24 fra 2016 til 2018 (50000km)

kodax

Ja, den største x-boxen tar mye bagasje og mange par ski, så den er genial.
Forøvrig kan jo mange sykkelstativ vippes ned.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

AndreasRingdal

Endte opp med et Artfex medium. Kjøpte fra https://www.hundbursbutiken.se/  Kan kjøpes fra tildyr.no om dere vil ha ferdig montert i bil.

Noen tusenlapper endte opp med 3000 sek for bur, ekstra lås, gassdemper og støtfangerbeskytter.. Norsk moms og avgift til UPS regner jeg med jeg får faktura for ganske kjapt.

Er supertight fit mot taket. Kommer mest sannsynlig til å sette merker der.


(Og ja, jeg skal vaske bilen)
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Du kan ikke vise dette vedlegget.
TMX 75D (MCU2/HW3/FSD)
Leaf 24 fra 2016 til 2018 (50000km)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA