Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lakkforsegling av Model 3 '21 i Oslo-området

Startet av trdedekam, torsdag 08. april 2021, klokken 08:44

« forrige - neste »

trdedekam

Hei, jeg ønsker tips om et sted i Oslo som tilbyr lakkforsegling. Det må være en profesjonell aktør som bruker beviselig gode metoder..og gjerne et sted som flere her kan gå god for. Leser så mye rart av hva som finnes av gode/dårlige aktører og ikke minst, lakkforseglingsmetoder..så da spør jeg heller brukerne direkte

alle tips mottas med takk!

:)

Wabby

Jeg har brukt Mobile Ensjø på både min 2017 Honda Type-R og min TM3P.
Veldig fornøyd.
De er autorisert på Drop-Off (https://www.dropoff.no)

Milad har vært utførende på begge mine biler og er meget dyktig og hyggelig.

Før jeg har brukt dem, så har jeg som regel vokset selv, så dette er eneste erfaringen jeg har av keramisk behandling. Er petimeter og skeptisk av natur, til info :)
TM3P 2021 - Oslo


Saberhagen

Asker Autospa - ingen over, ingen under. Fikk min Model S behandlet der med Opticoat, og resultatet var helt rått.

trykkertor

Sitat fra: Saberhagen på torsdag 08. april 2021, klokken 15:37
Asker Autospa - ingen over, ingen under.
Interessant. Så alle i bransjen er nøyaktig like dyktig som Asker Autospa?  :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA